بازدید 60397
۸

یوم الرغائب به وادی رحمت تبریز نیایید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای یوم الرغائب اولین پنجشنبه ماه رجب از شهروندان درخواست کرد تا در حد امکان از مراجعه به آرامستان‌های سطح شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 01 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -جلالی ضمن اظهار نگرانی از روند روبه افزایش ابتلا به امیکرون در سطح جامعه گفت: گرچه این سازمان با همکاری نهاد‌های مختلف تلاش خواهد کرد در روز‌های پنجشنبه و جمعه جاری خدمات لازم را به مراجعان ارائه دهد، اما امیدواریم شهروندان تبریزی امسال نیز مانند دو سال گذشته از حضور در آرامستان‌های سطح شهر خودداری کنند.

مراسمات ترحیم و چهلم برای متوفیان طی دو سال گذشته برگزار نشد.

پیش‌بینی می‌شد امسال میزان مراجعه به آرامستان‌های سطح شهر بیش از سالیان قبل باشد، اما وضعیت روبه افزایش ابتلا به امیکرون نگرانی جدی ایجاد کرده است.

حدود ۳۵ هزار نفر طی دو سال گذشته در وادی رحمت تبریز دفن شدند.

اگر فقط خانواده‌های همین اموات نیز در این مجموعه حاضر شوند با ازدحام غیرقابل کنترلی مواجه شده و ترافیک بزرگراه کسایی تا داخل وادی رحمت قفل خواهد شد.

با توجه به احتمال بارش برف در روز‌های پایانی هفته جاری از شهروندان درخواست می شود تا حد ممکن از حضور در وادی رحمت خودداری کرده و زیارت اهل قبور را به روز‌های دیگر موکول کنند.

اکیپ‌های امدادی مانند آتش نشانی و اورژانس در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته در وادی رحمت حاضر خواهند بود.

گشت‌های نامحسوس پلیس نیز بر امنیت و سهولت عبور و مرور نظارت خواهند کرد.

ارائه‌ خدمات سرویس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در یوم الرغائب به صورت محدود خواهد بود.

از شهروندان خواهشمندیم در صورت حضور با خودرو‌های شخصی ضمن استفاده از پارکینگ بزرگ وادی رحمت از پارک دوبله و اقدامات ترافیک جدا خودداری کنند.

نمایندگی دائم بنیاد خیریه مستمندان در وادی رحمت مستقر است.

مردم از پول دادن به متکدیان حرفه‌ای خودداری کنند و با عوامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز همکاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بجای نیایید میگفتید NOGO که هم کلمه فارسی تو جملتون نباشه خدای نکرده هم یاد اون مدیر تشریفات رو زنده میکردین ملت لذت ببرن
خدا همه رفتگان خاک را قرین رحمت شان کند آمین
خدا قوت جناب جلالی به شما و همکاران ،همه فرمایشات هم به روی چشم ولی کاش در تفکر مدیریتی مان بجای ایجاد محدودیت به گسترش خدمات و ایجاد راههای دسترسی باشیم در ضمن چیزی که من دیده ام متکدیان رفتارشان به گونه ای هست که انگار هماهنگ با عوامل اجرایی سازمان شما مشغول فعالیت هستند
مسئولین باید راه وادی رحمت را از هر طرف ببندند تا یک نفر هم نتواند به سر مزار ها برود
راه‌هارو‌ببندید‌،مردم‌گوش‌شنوا‌ندارند.
لیله الرغائب! یوم الرغائب! ۱۹ رمضان لیله القدر (خدا بهتون گفته این شبه !) ! دین را هم به مسخره گرفتید یا سواستفاده می کنید.
کار خیلی خوبی کردیدچون مریضی روبه افزایش است ممنون
سلام می خواستم از پلیس راهنمایی و رانندگی تبریز تشکر کنم که امروز نظم ترافیکی و روان رو در ورودی وادی رحمت و اتوبان شهید کسایی ایجاد کرده بود . هر سال شاهد ترافیک بودیم و امروز خیلی خوب بود . بازم تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست