بازدید 7486
۱

تصویب تغییر کاربری فضای مازاد مدارس به تجاری

شورای آموزش و پرورش در جلسه دیروز خود، با تغییر کاربری فضای مازاد مدارس به تجاری با هدف ارتقای کیفیت آموزشی موافقت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 13 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز قم، حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیر کل آموزش و پرورش قم در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در این جلسه تغییر کاربری زمین های مازاد مدارس به کاربری تجاری مصوب شد، گفت: منظور از فضا و زمین مازاد مدارس، مقدار زمینی است که هیچ آورده‌ آموزشی برای مدرسه ندارد.

وی افزود: درآمد ناشی از تغییر کاربری این زمین‌ها که پس از هماهنگی با شهرداری صورت می گیرد، صرف خود مدارس، بهبود کیفیت آموزش و ارائه خدمات به دانش آموزان می‌شود.

حمیدرضا شیخ الاسلام همچنین از شناسایی ۴۰ قطعه زمین در مناطق پر تراکم قم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این زمین‌ها در اختیار خیرین قرار گیرد تا هرچه سریعتر ساخت مدرسه توسط خیرین انجام شود.

گفتنی است در هشت سال اخیر بیش از ۱۶۰ پروژه آموزشی و ورزشی در استان احداث شده که نیمی از این پروژه‌ها به همت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم هم در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه توسعه فعالیت‌های آموزشی، گفت: حل مشکلات آموزشی با تعامل، انسجام و هماهنگی دستگاه‌ها امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نباید موانع و مشکلات پیش روی خود را بر گردن نهاد‌ها و دستگاه‌های بالاتر بیندازند و تنها به نامه نگاری بسنده کنند، بلکه باید عزم و اراده قوی شان را در مسیر خدمت به مردم و مانع گشایی امور به کار گیرند.

در این جلسه همچنین در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اولیا، مربیان و دانش آموزان در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
‌یه شوخی دیگه و....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی