بازدید 14998
۹

روایت یزدانی از عصبانیت علیرضا دبیر در سفارت آمریکا

کد خبر: ۱۰۹۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 10 January 2022

کشتی گیر جوان تیم ملی کشتی آزاد ایران، ماجرای جالبی از اتفاقات سفارت آمریکا و عصبانیت رئیس فدراسیون کشتی روایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرمحمد یزدانی که به‌تازگی همراه با تیم ملی کشتی آزاد ایران برای دریافت ویزای آمریکا جهت مسابقه دوستانه روز 23 بهمن ماه راهی دبی شده بود، در مورد اتفاقی که در این سفر برای ملی‌پوشان رخ داد، گفت: نمی‌دانم هماهنگی لازم از سوی فدراسیون کشتی آمریکا برای ما صورت گرفته بود یا نه، اما برای دریافت ویزا مجبور شدیم در سفارت آمریکا در صف طولانی بایستیم، این موضوع به‌شدت علیرضا دبیر را عصبانی کرد و با عصبانیت به آنها گفت که "اینها ورزشکار ملی هستند و نباید بیرون از سفارت و داخل صف بمانند".

یزدانی تأکید کرد: اعتراض تند و شدیدی که علیرضا دبیر در سفارت داشت، باعث شد خیلی زود داخل برویم و در صف طولانی بیرون سفارت نمانیم، حتی کار احسان امینی مربی تیم ملی و عرفان الهی را به روز بعد موکول کرده بودند که رئیس فدراسیون اجازه این کار را نداد چون همه با هم آمده بودیم و باید با هم برمی‌گشتیم، برای کل تیم بلیت گرفته بودند.

با دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از تیم ملی آزاد ایران، قرار است روز 23 بهمن ماه مسابقه‌ای دوستانه بین دو تیم در دالاس آمریکا برگزار شود. دو تیم با فاصله امتیازی کمی در مسابقات جهانی اسلوی نروژ، رده‌های دوم و سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹
گفته می شود انجام فعالیت های ذهنی شدید مانند شطرنج برای ورزشکاران عضلانی مضر است و باید بشدت از آن پرهیز کنند. اصطلاحا باعث سوختن عضلات می شود.
حتما منافع پشت پرده ای داره. اقامت آمریکا؟ خونه تو آمریکا؟ .... یه چیزی هست.
خیلی بیخود کردن عصبانی شدن
ورزشکار ملی هم باشن قانون برای همه یکیه
فقط در ایرانه که حضرات فکر میکنند حقی فراتر از قانون دارند
و عجیبه که چرا باید عصباینت ایشون باعث بشه کارمندان سفارت امریکا در دبی بترسن و کارشونو زودتر راه بندازن منی که خودم تجربه رفتن به این سفارت رو دارم میدونم شما کوچکترین اعتراضی بکنید بیرونتون میکنند از اونجا
حالا این داستان سرایی ها برای چی و به چه هدفی هست الله اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
حالا شما خودتو ناراحت نکن. کاسه داغ تر از آش که میگن اینجوریه. اونا زودتر کار راه انداختن و تو ناراحتی؟
واللللا ما راضی نیستیم بخاطر تیم ملی، ایشون با کشوری که گرین کارتشو دارن به مشکل بخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
واقعا از این همه فهمیدگی آدم می ماند، آقای دبیر برای اینکه این تیم نماد ایران است و آنها از ما دعوت کردند و این رفتار را دارند عصبانی شدند و اینطوریبرخورد می کنید . من نه از شرایط آقای دبیر اطلاع دارم و اگر بپرسید شاید یک حرکت از کشتی را هم بلد نباشم ولی رفتار آقای دبیر کاملا منطقی و حساب شده بود و نشام ی دهد ایشان برای خودش و کشورش ارزش قائل است.
چرا به هم وطنان عزیزش توپید...بده پسر ایتکارو تکن...
دروغ ، تملق، ریا و ... ، در سطوح مختلف جامعه.!!!
شت پرده دوستند پیش پرده نقش بازی میکنند اینهمه پول عربها به جیب امریکا ریخته شد اسرایٔیل با دشمنان به صلح رسید گرین کارت دوستان وفرزندان هم جوابشه تنها دلم برای ان جوان لر که دردوبی کشته شد خیلی سوخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل