بازدید 16409
۶

تصادف سنگین میکسر با ۱۲ خودرو در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه سنگین که ۱۲ دستگاه خودروی سورای در بخش‌های بالاتر و یک دستگاه خودروی دیگر و یک میگسر درگیر این حادثه شده بودند یک مرد جان خود را از دست داد و ۶ نفر هم دچار مصدومیت شدند.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 23 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، جلال مکلی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه چهارشنبه شب یک مورد تصادف سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری نرسیده به خیابان مخبری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده می‌شود سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سازمانی به محل اعزام می‌شوند.

وی گفت: در محل مشاهده می‌شود یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت در بخش‌های شمال بزرگ راه با ۱۲ دستگاه خودرو سورای، این احتمال وجود دارد که تعداد خودرو‌ها بیشتر باشد، برخورد کرده بود که در همان بخش هم ۶ نفر دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشان‌ها محل را ایمن سازی کردند، افزود: این میکسر در ادامه مسیر حرکتش کمی پایین‌تر که احتمالا نقص فنی داشته است که راننده نتوانسته خودرو را کنترل کند با ئایه‌های یک پل فلزی عابر ئیاده برخورد می‌کند و در همان جا با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ برخورد می‌کند که خودرو ۲۰۶ کامل زیر میکسر می‌رود و متلاشی می‌شود.

ملکی افزود: ۲۰۶ به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان نمی‌شد از زیر میکسر آن را خارج کرد، گروه‌های دیگر که در محل حضور داشتند با احتیاط این میکسر را بلند کردن البته در همان لحظات اولیه قبل از اینکه میکسر را بلند کنند آتش نشانان یک نفر را که حدود ۴۰ ساله بود موفق شدند از داخل ۲۰۶ از زیر میکسر خارج کنند که به تایید عوامل اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

وی گفت:، اما برای اطمینا بیشتر وقتی میکسر را با جرثقیل از روی خودرو ۲۰۶ برداشتند پس از بررسی کامل و جست و جوی کامل مطمئن شدند که کس دیگری در خودرو نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: نهایتاً در این حادثه سنگین که ۱۲ دستگاه خودرو سورای در بخش‌های بالاتر و یک دستگاه خودروی دیگر و یک میگسر درگیر این حادثه شده بودند یک مرد جان خود را از دست داد و ۶ نفر هم دچار مصدومیت شدند.

وی در انتها گفت: آتش نشان‌ها مشغول ایمن سازی هستند و تا لحاظ دیگر محل تحویل راهور می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
خودروهای حمل بتن که با توجه به ساختار و محموله در صورت عدم رعایت مقررات سرعت و... تعادل خود را از دست می دهند بایستی مقررات سختگیرانه تری اعمال شود.کامیونهای حمل بار ومصالح داخل شهر (باتوجه به اینکه مسافت طولانی خارج از شهر ندارند )معمولا مستهلک هستند و حادثه آفرین.حمل آهن و میلگرد معمولا با ماشین های مستهلک و قدیمی انجام می شود و مخصوصا در حمل با نیسان و جی ام باز محکم بسته نمی شود و معمولا سه متر از جلو و عقب ماشین بیرون زده و با ترمز بار جابجا می شود.به نظرم کنترل بیشتری باید روی اینها باشد تا حادثه کمتر شود.
اینجا ایران است.
این چهار راه همیشه شاهد تصادف های مرگبار خودروهای سنگین بوده .برای من توقف پشت چراغ قرمز چهار راه مخبری در مسیر شمال به جنوب اتوبان ستاری همیشه پر از استرس ترمز بریدن یا عدم کنترل وسیله نقلیه سنگین پشت سری است مخصوصا شبها که کامیونها با سرعت مرگبار در تهران حرکت میکنند . برای همین شبها هیچ موقع از اونجا رد نمیشم با اینکه مسیرم طولانی تر میشه .
خواب رفته؟
آزمایشات و تست های روانی مهمتر از تست علادم راهنمایی و رانندگی است. هرکسی توانایی ذهنی رانندگی خودروی سنگین را ندارد. مشکل کجاست؟ مدیریت کلان بیسواد است.
جریمه و ....را عشقه بقیه اش مهم نیست ادم که زیادی هم داریم .
با سلام.
کامیون‌های ده چرخ مجاز به بارگیری حداکثر ۱۰ تن می‌باشد ،ولی بنا به عدم توافق بین کار فرما و کارخونه بتن برای کرایه حمل متاسفانه کارخونه بتن بنا به درخواست مشتری برای بارگیری حداقل تعداد میکسر برای حمل بتن به خاطر پرداخت کرایه حمل کمتر درخواست به بارگیری ۲۰تنی بتن در میکسر حمل بتن میشود،و متاسفانه در این شرایط ترمز کامیون از شرایط استاندارد خارج شده موجب بروز چنین فاجعه های میشود
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی