بازدید 7078
۲

ماجرای ۴۲۰۰ تن برنج‌ فاسد دپو شده در بندر امام

خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص برنج‌های دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی گفت: این محموله برنج ظرف مدت یک ماه آینده از بندر خارج می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 13 November 2021

 


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امید جهان نژادیان در خصوص برنج‌های دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ظرف مدت زمان یک ماه آینده برنج‌های دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی از این بندر خارج شود.

وی افزود: این محموله چهار هزار و ۲۰۰ تنی برنج در سال ٩٨ وارد کشور شده است اما سازمان استاندارد این محموله برنج را غیر بهداشتی و فاسد تشخیص داد و مناسب توزیع ندانست و از این رو در بندر امام دپو شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: بر اساس مصوبه‌ای که با حضور دادستان کل کشور به تصویب رسیده، قرار است این محموله برنج ظرف یک ماه آینده از بندر امام خمینی خارج شود.

جهان نژادیان عنوان کرد: این محموله بر اساس تعهد فروشنده، مرجوعی به حساب می‌آید و همه هزینه‌های آن از سوی فروشنده به حساب شرکت بازرگانی دولتی ایران واریز شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
مجوز برای خوراک دام دادن و توسط وارد کننده خارج میشه اما اگر پخش هم بشه قابل ردیابی نیست
خوب خدا رو شکر :)
بی زحمت با توجه به آلودگی زمین های برنج های خارجی مسئولین عزیز کشور روی تولید داخل با نرخ معقول و همان برنج خوش عطر ایرانی تمرکز کنند و شالیزارهای ایران را با آن عطر و طعم و کیفیت بی نظیر و حتی بهتر حفظ کنند و اگر نرخ فروش و قیمت گذاری در بازار داخلی معقول باشد. بی شک تمامی برنج تولید شده بدون صادرات هم در بازار داخلی قابل فروش و توزیع است به شرط اینکه تمام اقشار جامعه قدرت خرید آن را داشته باشند.
خواهشمندم از ورود برنج های خارجی و البسه ترکیه که بازار تولید ایران را در شرایط کنونی تحت الشعاع قرار می دهد و قیمت گزافی هم سر دست مردم می گذارد جلوگیری بفرمایید و چرخه بازار داخلی هم از لحاظ استخدام نیروی داخلی و هم از لحاظ مصرف داخلی قابل تأمین با قیمت های مناسب باشد. تا انشاءا... همین محصولات بعدا به صادرات نیز کمک شایان کند. اما فعلا بهترین بازار در داخل خود کشور است به شرط قیمت مناسب در فروش و کیفیت بالاتر که صد در صد ممکن خواهد بود.
انشاءا...
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی