بازدید 17181
نشست خبری

اولین اظهارنظر اسکوچیچ درباره خط زدن طارمی

تیم ملی ایران برای همه است و برای یک نفر، یک بازیکن و یک مربی خاص نیست. مهدی بازیکن فوق العاده‌ای است و به او نیاز داریم. در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد
کد خبر: ۱۰۸۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 10 November 2021

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت نشدن طارمی به اردوی تیمش برای بازی با لبنان و سوریه گفت: مهدی بازیکن فوق العاده‌ای است و به او نیاز داریم. در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن احترام بگذاریم.

به گزارش تابناک ورزشی، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با لبنان، گفت: از اهمیت بازی فردا با خبر هستیم و می‌دانیم این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. کاملا آماده و متمرکز هستیم تا بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم. می‌دانیم بازی سختی داریم و برای لبنان احترام کافی می‌گذاریم و می‌دانیم سامان دهی خوبی دارند. آن‌ها شرایط سختی را برای رقبا رقم زده‌اند. با این حال از کیفت خودمان آگاه هستیم و می‌دانیم با حداکثر تلاش می‌توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عدم دعوت از مهدی طارمی برای دیدار با لبنان و سوریه گفت: تیم ملی ایران برای همه است و برای یک نفر، یک بازیکن و یک مربی خاص نیست. مهدی بازیکن فوق العاده‌ای است و به او نیاز داریم. در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن احترام بگذاریم.

اولین اظهارنظر اسکوچیچ درباره خط زدن طارمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
سیدورف برای تیم ملی لایک
کاملا با نظر اسکوچیچ موافق ام .
هر کس جایگاهی دارد ، اگر نظر به جواب دادن به اسکوچیچ بود ، فدراسیون فوتبال باید اینکار انجام می داد ، نه طارمی .
طارمی نه در حد یک پیشکسوت است و نه در حد یک اسطوره !!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
کاملا اشتباهه
طرف نظرشو گفته حق داشته نظرشو بگه. تو مملکت که همه تو سرشون خورده از خانواده بگیر تا توی کشور. برای همین این طرز فکر باب شده.. همیشه یه آقا بالاسر داشتین که همه جوره باید هواشو داشته باشین.
یکی از این ارزشها احترام به کشوری است که ازش پول میگیریم و باعث شهرتمان شده است.
به مربی تیم که بی احترامی نکرده، یه نظر داده
حق بازیکنی که این همه زحمت کشیده این نیست
با بازیکن سالاری مخالفم ولی بهتر بود که شخصی در فدراسیون این مساله را خاتمه می داد.

امان از سیب زمینی بودن و نظاره کردن.
با سلام طارمی دارد متاسفانه راهی را میرود که قبل رحمتی رفت و چوبش را هم خورد و بعدها هم فهمید که مسیری که رفته بسیار اشتباه بوده و اگر دوباره به آن زمان بازگردد دیگر آنرا تکرار نخواهد کرد ضمن اینکه از شیطنت برخی از به ظاهر دوستان هم نباید غافل شد که همیشه بسیاری از افراد ضربات جبران ناپذیری را از همین دوستان ظاهری خوردند.
پاسخ ها
سیدضیاءالدین مدرسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
حرکت خیانت بار رحمتی به تیم ملی رو با طارمی مقایسه کردی؟تو حساس ترین شرایط به تیم ملی پشت کرد ولی خدا یاری کرد و تیم به جام جهانی با کی روش صعود کرد
دندان یوز ایرانی را کشیده تازه طلبکار هم هست!
در مجموع یک تبادل نظر بود و بس و بهتر است از آن درس گرفت.
اگر بیش از این دو بازی مهدی را دعوت نکنید نشان می دهد به حرف خودتان اعتقادی نداری.
امید که شما و مهدی در خدمت تیم و ایران باشید . ما به هر دوی شما احترام میگذاریم و بشما افتخار میکنیم.

درسی شد برای آینده که همه با ظرفیت بیشتر هم صحبت کنند و هم نقد بشنوندو در عین حال بهم و نظرات سازنده احترام بگذارند.
حالا اگه به لبنان ببازه ....... هست
نظر سرمربی کاملا صحیح است. زیرا چنانچه بازیکن سالاری در تیم ملی حاکم شود تیم ملی نابود خواهد شد. هر بازیکن هرچقدر هم از یک اعتبار بین المللی برخوردار باشد بعنوان بازیکن ملی کشور میبایست به مربی تیم ملی تمکین گذاشته و احترام بگذارد اگر چه آن مربی در سطح پایینی قرار دارد.
اگر هر کدام از این دو بازی را باختی لطفا برو
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
یعنی اگر در این دو بازی ببازیم،فقط به دلیل غیبت مهدی طارمی است؟
پس اون بیست و هفت نفر تیم ملی سیاهی لشکرند؟
ناشناس
| France |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
با کیروش معلوم الحال و اوتوبوسی که همش باخت و مساوی میدادیم باز صد رحمت به این
این بنده خدا باورش شده سرمربی تیم ملیه .
تمام تلاششون را دارن میکنن که نظام حاکمیتی خودشون رو دیکته کنن به تیم ملی همان تفکری که یک زمان 14 ستاره بی همتای تیم را از تیم اخراج کردن سالها محروم کردن نتیجه باخت به کره شمالی و چین و عربستان و قطر و بحرین و این آخری یعنی ژاپن تو جام ملتهای آسیا رو در حساس ترین شرایط تیم ملی در دوره های متفاوت رقم زدن و باعث حذف از جام های جهانی دوره های قبل شدن اما به یاری خدا یه دیوونه پیدا میشه که ناگهان تمام حساب کتابشون رو بهم میزنه کنترل از دستشون خارج میشه یکی مثل مایلی کهن یکی مثل قطبی یکی مثل کی روش .این به اصطلاح مربی از تیم ملی جدا بشه ببینم نتیجه باشگاهی رو چطور ایجاد میکنه؟
مگه طارمی چی گفته بود؟
اسکوچیچ تصمیم درست را گرفت . بازیکن در هر سطحی که باشه باید بدونه که یک سربازه و مطیع دستورات ، تیم ملی بدون امثال طارمی ها ، چه ببره و چه ببازه ، خیلی بهتر از اینه که بازیکن سالاری حاکم بشه . طارمی فقط نباش
اینجا دو مسئله هست:
مسئله‌ی اول: برخوردار بودن از بازیکن خوبی مثل طارمی و مسئله‌ی دوم: برخوردار بودن از تیمی منظم که بی‌ در و پیکر و هرکی به هرکی نیست.
متاسفانه خیلی از هموطنان عزیز اهمیت نظم و هماهنگی کامل را چندان بها نمی‌دهند و بیشتر به داشتن بازیکن خوب فکر می‌کنند. این در حالی است که در تیم‌هایی مانند تیم آلمان نظم حرف اول و آخر را می‌زند.
به نظر من مسئله‌ی دوم خیلی مهمتر است. اگر ده تا طارمی هم داشته باشیم ولی تیم صاحب نداشته باشد و هر کس بخواهد ساز خودش را بزند شکست می‌خورد. بنابراین مربی مجبور بوده است که بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند.
طارمی اشتباه بزرگی کرد که مقابل مربی موضع گرفت و موجب آسیب به تیم شد. همچنین او مربی را در شرایط بسیار دشواری قرار داد. از یک طرف باید در مقابل طارمی سکوت می‌کرد و به این ترتیب با نشان‌دادن یک مدیر ضعیف باید منتظر مقابله‌های بدتر از این قرار می‌گرفت از سوی دیگر باید طارمی را از دست می‌داد که این شرایط بسیار سختی است و باید مربی را درک کرد.
با اينكه پرسپوليسي هستم و طارمي هم استوره فوتبال ايران است اما با نظر اسكوويچ موافقم
راهي كه ديگران رفتند را نرود
تيم ملي جايگاهش بالاتر از بازيكن است
100% نظر سر مربی درست است! طارمی باید معذرت خواهی کند تا شاید بر گردد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی