بازدید 18045

انتقاد کیهان از سلبریتی‌ها درباره بازداشت دزدان دریایی

از چهره‌های مشهور هنری انتظار می‌رود که به‌جای هزینه کردن خودشان برای جناح‌های سیاسی و دخالت در اموری که صلاحیت و تخصصی درباره آنها ندارند پرهیز کنند و در مقابل، به بزرگداشت حماسه‌ها و افتخارات ملی بپردازند.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 06 November 2021

به گزارش تابناک، کیهان نوشت: اغلب سلبریتی‌ها، موفقیت نیروهای دفاعی کشورمان در بازداشت دزدان دریایی آمریکایی را نادیده گرفتند.

این گروه که معمولا به بزرگنمایی برخی از ناکامی‌ها و اشتباهات می‌پردازند، این بار درمقابل حماسه بازداشت دزدان دریایی آمریکایی در دریای عمان به وسیله نیروهای دفاعی ایران سکوت کردند.

این درحالی است که از چهره‌های مشهور هنری انتظار می‌رود که به‌جای هزینه کردن خودشان برای جناح‌های سیاسی و دخالت در اموری که صلاحیت و تخصصی درباره آنها ندارند پرهیز کنند و در مقابل، به بزرگداشت حماسه‌ها و افتخارات ملی بپردازند. اما عموم سلبریتی‌ها رفتاری معکوس را در پیش گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۲۴
تا دیروز که می گفتید از راننده تاکسی درباره برجام باید پرسید که یک امر تخصصی است حالا در یک اتفاق مهم افراد نظر خودشان را دادن بده؟
الان یه گروه میزنن با سردبیر کیهان هرچی ایشون گفتن استوری کنن
هر آدم یکم عاقل میفهمه که کلا سناریو بوده... فیلم ساختن...دلیلش هم همه میدونن!
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دقیقا همین رو بگو بازداشت از کجا آورد کل داستان فیلم هندی وهالیودی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ادقیق ودرست گفتی یه سناریو ناشیانه دقیقا مثل فیلمهای هالیوودی با این تفاوت یک کارگردان ناشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
من نمیدونم اگر امکانش هست همین جا یه توضیح مفید مختصر بده میام میخونم دمت گرم
جناب کیهان شما دستور بدهید!!!!!!
کدوم حماسه؟ صدا و سیمای ایران هم این داستان سرایی و تکذیب کرد بعد شما همچنان داری قضیه رو کش میدی؟ نه تقابلی بوده و نه برخوردی فقط بلحاظ فیزیکی دو نیرو بهم هم نزدیک شده بودن که این هم عرف نیست.
البته کیهان وحاج حسین هیچوقت توضیح نداده اند که کشورما که انقدرقدرتمنداست که جلوی قویترین ارتش دنیاهم میایستد چرا مثلا درمقابل کشورکی مثل جمهوری آذربایجان که خودتکه ای جداشده ازایران است انقدرانفعال نشان میدهد؟یا چرا ازسهم سرزمینی ومنابع عظیم خودمان در دریای مازندران براحتی کوتاه میاییم و.........
مذاکرات هسته‌ای ایران هفته ی آینده شروع می شود........
واقعا باور کنیم او 3 تا دونه قایق که جلو اون ناو جنگی اندازه یک نقطه است دشمنو شکست داده و به عقب رونده
مگه خود کیهان در همه امور اظهار فضل می کنه کسی چیزی بهش میگه؟
هرکسی مقابل مردم بایسته هیچ جایگاهی نداره از جمله کیهان
کلا نظر بدیم یا ندیم یا اینکه همان تیتر روزنامه کیهان را توی استوری بزاریم
من حرف کیهان را تایید میکنم که کسی که در مورد چیزی سررشته نداره نباید دخالت کنه ولی کسی نیست که به کیهان بگه اقا شما در هر مورد که اصلا وارد نیستی دخالت میکنی
این قضیه دزدان دریایی که دیگه نخ نما شد کیهان جان
جناب آقای شریعتمداری به والله برای مردم اصلا حالی باقی نمونده خواهشا به سلبریتی ها هم اصرار نکنید چون برای خیلی از مردم دیگر این چیزها مهم نیست .
چندتا دزد گرفتید حالا؟
افتخار کجا بود
همه اش رسوایی و ابروریزی بود
وقتی هدف وسیله رو توجیه کنه همینه، نباید انتظار تایید رو داشت. بله اینکه یه نفتکش نفت رو برداشته رفته حالا پس از مدتها پیداش کنی و توقیف کنی کاریست ستودنی، اما اینکه خبر دستکاری شه و بخاطر 13 آبان یه دزدی آمریکایی هم بهش چسبوند این خبر دیگه قابل دفاع نیست
آقای شریعتمداری هنوز اون مانیتور اپل را داری ؟؟
به نشانه استکبارستیزی آتیشش بزن .....
آقای شریعتمداری شما ببخشیدشون، بخشش از بزرگتره! سلبریتی ها شما هم فهمیدین دفعه آخرتون باشه. هر شب ساعت ۸:۳۰ اخبار رو گوش کنید و فورا موضع مثبت خودتون رو اعلام کنید تا کیهان ببخشدتون!!!!!
کیهان خودش را ولی نعمت همه میدونه هر بچه ای میدونه سناریوی ناشیانه ای بود اگر به مزاج کیهان خوش آمد دیگران از روی عقل و شعوری که خداوند بهشون داد تصمیم میگیرند
اگر حسین شریعتمداری هم الان توی خانه اش سه تا تحصیل کرده ازفوق تا دکترادرپایه شیمی تازبان خارجه داشت ازاین حرفا نمیزدواین هم ینو تفریه براش۰۰۰۰۰۰۰۰
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم