بازدید 6169
۱
از علی کریمی تا مرزبان به خط شدند

سایپا بجای تغییر مدیریتی درپی تعویض سرمربی!

مشخص نیست هیات مدیره باشگاه سایپا چه تصمیمی برای مدیرعامل آن اتخاذ می‌کند، هرچند سراجی از ریاست کمیته فوتسال ایران هم استعفا کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 26 August 2021

تیم متمول سایپا در حالی به دنبال یک سرمربی جدید است که به نظر می‌رسد مشکل این تیم کادرفنی نباشد و باید ضعف این باشگاه را در مدیریت جستجو کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نارنجی‌پوشان تهران در فصل قبل بارها دست به تغییر کادرفنی زدند تا خود را در لیگ برتر نگه دارند اما هیچکدام فایده‌ای نداشت چرا که مشکل اصلی این تیم در نحوه مدیریت باشگاه و تفکر غیر حرفه‌ای حاکم بر آن نهفته است.

سایپا در فصلی که رقیبش پیکان در هفته‌های پایانی شانس کسب سهمیه آسیایی هم داشت، به دنبال فرار از سقوط بود، در حالیکه تفاوت این دو مجموعه در انتخاب مدیرعامل از ابتدای فصل بارز و مشخص بود.

هنوز مشخص نیست هیات مدیره باشگاه سایپا چه تصمیمی برای مدیرعامل آن اتخاذ می‌کند، هرچند سراجی از ریاست کمیته فوتسال ایران هم استعفا کرده است.

سایپا بجای تغییر مدیریتی درپی تعویض سرمربی!

تیم سایپا در پایان لیگ بیستم با وجود دست و پا زدن‌های بسیار، به لیگ دسته اول سقوط کرد و حالا این باشگاه برای فصل آینده گزینه‌هایی را برای سرمربیگری در نظر دارد.

سایپایی‌ها که فصل گذشته ابراهیم صادقی، محسن بیاتی‌نیا، فراز کمالوند و سعید اخباری را در مقاطع مختلف روی نیمکت داشتند، و چندینبار هزینه کادرفنی پرداخت کردند،  برای فصل پیش‌رو پنج گزینه را در نظر دارند. گفته می‌شود علی کریمی، سعید اخباری، محسن بیاتی‌نیا، علیرضا مرزبان و سیداکبر پورموسوی گزینه‌های باشگاه سایپا هستند که پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف یکی از این گزینه‌ها هدایت نارنجی‌پوشان را برای فصل بعد به عهده می‌گیرد.

علی کریمی که گزینه پیکانی‌ها هم شده بود، اکنون در حالی گزینه سرمربیگری سایپایی‌هاست که پس از نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد دیگر قصد مربیگری ندارد اما خبر می‌رسد او بار دیگر به هدایت تیم متمایل شده است.

محسن بیاتی‌نیا مسوول آکادمی باشگاه سایپا و مشاور فنی مدیرعامل باشگاه است، علیرضا مرزبان فصل گذشته در سپاهان دستیار محرم نویدکیا بود و سیداکبر پورموسوی نیز هدایت نفت آبادان را به عهده داشت. گزینه دیگر، یعنی سعید اخباری هم در سه بازی پایان فصل لیگ بیستم روی نیمکت سایپا حضور داشت و باید دید در نهایت کدام گزینه سرمربیگری سایپا را قبول خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صنایع نیابد تیمداری کنند خلا قانونی وجود دارد این اشتباه است از هر لحاظ اشتباه است فوتبال بدست مفسدان صاحب نفوذ افتاده است هر آنچه اینان ادعا می کنند دروغ است و فقط به فکر جیب خویش اند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی