بازدید 7005
۴

دستگیری ضاربان آمر به معروف در مهرشهر البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که یک آمر به معروف را در یکی از فروشگاه های منطقه مهرشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 25 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار عباسعلی محمدیان عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۱ فاز چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یکی از شهروندان به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی توسط دو زن و یک مرد در داخل فروشگاه زنجیره‌ای، به آن‌ها محترمانه تذکر لسانی داده بود که نامبردگان ضمن عدم توجه به این تذکر آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ادامه روند تحقیقات با دستور مقام قضائی به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد، مأموران با انجام اقدامات پلیسی هویت ضارب اصلی که جوانی حدود ۳۵ ساله بود را شناسایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را در کمتر ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه درگیری بود اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ضرب و شتم آمر به معروف با همراهی دو خانم مورد تذکر اعتراف کرد.

سردار محمدیان با بیان اینکه همدستان متهم نیز در ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان اذعان کرد: حمایت از آمران به معروف از وظایف اصلی پلیس بوده و در این خصوص با هیچ فردی تعارف ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴
از اسید پاشا چ خبر
پس چرا ضاربان اوین را تا حالا شناسایی نکرده اید .
در آخر الزمان بی حیاها به قدری گستاخ می شوند که برای کارشان هم به قلدری و افتخار است
نه به حجاب ؟! نه به ماسک؟!

هر دو ویروس هستند و بدحجابی یقینا بدتر از کروناست
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی