بازدید 4334

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان در درگیری با سوداگران مرگ افزون بر یک تن و ۱۶۸ کیلوگرم انواع موادمخدر به همراه ۲ قبضه سلاح کشف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 23 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی دست یافتند که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به شهرستان دلگان و سپس قاچاق آنها به نقاط مرکزی کشور را دارند.

وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای«سردشت» دلگان بودند شناسایی کرده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت ماموران تیراندازی کرده و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد به ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۱۶۸ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد افیونی، شامل ۹۴۸ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک، ۲۰۳ کیلو گرم حشیش و ۱۷ کیلو هروئین را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۲۵۴ تیر فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی