بازدید 5697
۲

‌نماز جمعه مهاباد این هفته نیز برگزاری نمی‌شود

امام جمعه مهاباد گفت: براساس تصمیم مجمع روحانیون، مساجد این شهرستان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع کرونا تعطیل بوده و نماز جمعه امروز برای سومین هفته پیاپی برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 20 August 2021

به گزارش «تابناک»، ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل شرایط قرمز مقابله با بیماری کووید- ۱۹ و ورود نوع جدید از این ویروس به کشور، سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد از اینرو نماز جمعه این هفته نیز همچون ۲ هفته گذشته برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع از راه‌های انتقال ویروس کرونا است بنابراین با تصمیم مجمع روحانیون و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، مساجد و اماکن مذهبی برای دومین هفته متوالی تعطیل است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه انتظار داریم روحانیون و ماموستاها این موضوع مهم را رعایت کنند، افزود: شهروندان نیز در رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی و همچنان استفاده از ماسک اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ماموستا امامی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم بتوان با کمترین تلفات ویروس را مهار کنیم.

وی همچنین ضمن ابزار نگرانی از شیوع دوباره کرونا نیز بیان کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۴۱۹ نفر در مهاباد براثر این بیماری جان خود را ازدست داده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی، تخت خالی برای بیماران کرونایی در استان وجود ندارد و فشار بسیار زیادی به مراکز درمانی و کادر درمان استان وارد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
به ما چه؟
ده شب عزاداری مشکل نداره ولی نماز جمعه مشکل داره؟ چجوری حساب کردین برای پیشگیری از کروناست؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی