بازدید 8150

حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و ارزیابی برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ 14 August 2021
به گزارش تابناک، مصطفی نخعی در گفتگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت حضور یافتند. در ابتدای جلسه ایشان برنامه‌ها و اهداف مورد نظر خود را مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: سرفصل‌های اصلی که در برنامه‌های ایشان اشاره شد موضوع فروش نفت، تراز منفی گاز، استفاده بیشتر از میادین مشترک نفت و گاز، اصلاح الگوی مصرف، نگهداشت میادین نفتی و گازی، استفاده بیشتر از ظرفیت‌های خالی پالایشگاه‌های گازی، تامین منابع مالی، توجه به وضعیت نیروی انسانی، جلوگیری از خام فروشی و دیپلماسی انرژی بود که از سوی ایشان به عنوان برنامه به اعضای کمیسیون انرژی ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه اعضای کمیسیون نقطه نظرات خودشان را مطرح کردند. در نهایت نیز آقای اوجی به سوالات پاسخ دادند و توضیحات تکمیلی تری ارائه کردند. آنچه از سوی اعضای کمیسیون مورد تاکید قرار گرفت بحث لزوم کمی بودن برنامه و توجه بیشتر به مطالبات کارکنان، تعامل بیشتر با همسایگان در حوزه انرژی، تمرکز بر تولید و تنوع بخش به سبد سوخت کشور، تولید LNG، تمرکز بیشتر به موضوع ذخیره سازی گاز، نکات عمده‌ای بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما ان شاءالله برنامه وزیر پیشنهادی نفت را بررسی مجددی خواهیم داشت و برنامه ارائه شده را با اسناد بالادستی مطابقت خواهیم داد. در نهایت گزارشی را تهیه و تقدیم هیات رئیسه می‌کنیم و در جلسه رای اعتماد گزارش کمیسیون انرژی در خصوص وزیر پیشنهادی نفت قرائت خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی