بازدید 24496

آزار و اذیت زن جوان به بهانه گوشی گمشده!

از این که همواره مورد سوءاستفاده شیادان هوسران قرار گرفته ام و رفتارهای گناه آلودی را مرتکب شده ام شرمنده هستم و می خواهم از این دنیای زشت و لجنزار گناه بیرون بیایم چرا که ...
کد خبر: ۱۰۶۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 14 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، زن ۳۰ ساله با بیان این که همه این ماجرا‌ها به خاطر سادگی خودم و ضعف ایمان و اعتقاداتم رخ داده است و اکنون حتی روی توبه کردن هم ندارم به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: حدود دو سال قبل زمانی که پا به دانشگاه گذاشتم احساس می‌کردم باید دختری آزاد باشم و از رفتار‌های غربی تقلید کنم.

ضعف در ایمان و اعتقادات دینی و مذهبی مرا به گرداب این اندیشه خطرناک کشاند تا جایی که خیلی زود در منجلاب فساد و رفتارهای غیراخلاقی گرفتار شدم. هر چه زمان بیشتر می گذشت من هم بیشتر در این مرداب متعفن فرو می رفتم. آن قدر شرم و حیا را زیر پا گذاشتم که دیگر به حرف های اطرافیانم هیچ توجهی نمی کردم.

خانواده ام با ناامیدی هر چه تلاش می کردند مرا از این دنیای خودخواسته کثیف نجات بدهند فایده ای نداشت. نصیحتم کردند، کتکم زدند، زندانی شدم، گوشی تلفنم را گرفتند ولی من به دنبال دنیایی ایده آل و آزاد با فرهنگ غربی بودم.

حالا پاتوق ها و لانه های فساد را می شناختم و دوشادوش مردان هوسران و هرزه خیابان گردی می کردم اما از یک سال قبل با جوانی آشنا شدم که احساس کردم به او دل باخته‌ام و او هم مرا دوست دارد اما تصور دوست داشتن برایم کلمه عجیبی بود چرا که بیان این کلمات و جملات در میان مردان هوسران جز سوءاستفاده و خوش گذرانی کاربرد دیگری ندارد.

با این حال او خودش را عاشق سینه سوخته من نشان می داد در حالی که من نمی دانستم نقشه شومی را در سر می پروراند. خلاصه من که در فضاهای مجازی با «متین» آشنا شده بودم به این عشق و علاقه پایبند ماندم و تنها با او در کوچه و خیابان پرسه می زدم یا به پاتوق هایش می رفتم غافل از این که او برای اخاذی و سوءاستفاده از من فقط به دنبال گوشی تلفن همراهم بود.

بالاخره چند روز قبل گوشی تلفنم را درون خودرو او فراموش کردم و به خانه رفتم. وقتی با متین تماس گرفتم و از او خواستم گوشی‌ام را به من بازگرداند با تعجب ادعا کرد گوشی نزد او نیست اما مدتی بعد و در حالی که وانمود می کرد برای یافتن گوشی همراهم تلاش می کند با من تماس گرفت و ادعا کرد یک گوشی با مشخصات گوشی گمشده من را در دست مرد شیادی دیده است اما آن جوان شیاد حاضر نیست در قبال دریافت کمتر از ۵۰۰ هزار تومان گوشی را تحویل بدهد.

خلاصه آن روز شوم بر ترک موتورسیکلت «متین» نشستم تا مرا نزد آن فرد شیاد ببرد. بالاخره پس از عبور از کوچه و خیابان های حاشیه شهر به سوله ای متروکه رسیدیم. دو نفر درون سوله نشسته بودند و گوشی را نشانم دادند اما وقتی فهمیدند من پولی به همراه ندارم تا به آن ها بدهم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند اگرچه بعد فهمیدم همه این ها نقشه شوم متین بوده است و من به خاطر سادگی‌ام در دامی خود ساخته افتاده ام.

همه وجودم لرزید به گونه ای که دیگر حتی از نفس کشیدن هایم در این دنیای گناه آلود شرم دارم. از این که حیا، عفت و پاکدامنی را فدای تفکرات هوس آلود فرهنگ غربی کرده ام خجالت می کشم به طوری که حتی اشک هایم نیز برای توبه نزد خدا شرمگین از دیده‌هایم فرو می ریزد. اکنون شرمسار از این همه زشتی و آلودگی به کلانتری آمده ام تا کمکم کنند و...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۱
همینکه پشیمان هستی پاک ترین بنده خدا روی زمین هستی وبه نوجمله کردند وخود خواسته نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
طرف میره همه کار میکنه و در آخر با یک توبه پاک میشه
این که نمیشه .انسان همواره باید بداند که هر عملی یک هزینه ای دارد که باید بپردازد.
لازم نبود انقدر کلمه فرهنگ غربی رو تکرار کنین در این متن !
کجای فرهنگ غربی انقدر فسار هست که داخل مملکتمون داریم ؟
به کدوم معیار و الگو مینازیم که انقدر از فرهنگ غربی بد میگیم ؟؟
من نمیگم اون خوبه . ولی ما داغون داغونیم ! بهتره این ادا ها رو در نیاریم و قبول کنیم از غرب هم بدتریم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بیخیال داداش
برو آمار تجاوز که رسمی اعلام کردن رو ببین
خودشون اعلام کردن
در انگلستان از هر سه زن یک زن مورد اذیت و تعارض قرار گرفته
البته این بدترین آمار در اروپا نیست
بدترین آمار ما سوئده
شعار نده
واقعیت فرهنگ غرب همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
چرت نگو. فرهنگ غرب کثافتی بیش نیست
آزاد با فرهنگ غربی !!!!!!!!! دین که نداریم داریم اخلاق را زیر پا میگذاریم من تجربه چند سال زندگی در غرب را دارم اصلا فرهنگ غربی این نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
تو هم چرت نگو. تو از شاه عبدالعظیم هم پاتو بیرون نزاشتی
در رحمت خداوند به روی بندگان باز است. ولی به نظر میاد خودت هم اساسا آدم نادونی هستی ... ولی باز هم خوبه متوجه شدی
فقطم زندگی غربی اینجوریه
شرقیا ندارن
این داستان رو تز مجله های جدول سال ۸۱ کپی کردی؟فازتون چیه ب
کلا مشکل فرهنگ غربی بود ...
تا مشکل مسائل جنسی در ایران حل نشه ، همینیست که هست ...
زنانی مثل تو باعث فساد جامعه هستن جامعه رو به فساد میکشونین بعدم ادعای توبه میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
واقعا این مردان معصوم و بیگناه جامعه مثل ماست ایستاده اند و زنانی مثل او آنها را به فساد می کشنانند! لعنت بر کسی که ضعف و بی ایمانی خودش را به پای دیگران می نویسد.
شبیه تبلیغای کشورای کمونیستی برای کوبیدن غرب بود.
الان هم فیلم بازی میکند چون میداند بعضی مسئولین از این سبک استدلال و نسبت دادن همه چیز به غرب خوششان میاد این طوری حرف میزند.
همش تقصیر اینترنته ببندین درشو!!! همش زیر سر این دانشگاه و دانشجوییه! فرهنگ غربی میاد داخل کشور پاکمون!!!
تف به این فرهنگ غربی که آنچنان قدرتمند است که در یک کشور اسلامی مثل ایران این همه خواهان و طرفدار دارد!
باید همشونو اعام کنن. این بنده خدا که گناهی نداشته
در طول تاریخ مملکت ما پر بوده از زنها و مردهای هوسران . یعنی اون موقع هم اینها دنبال فرهنگ منحط غربی بودن یا اینکه هر وقت یه جا کم میاریم غربیها رو مقصر همه ندانم کاریهامون می دونیم؟!؟
این غرب ستیزی است.
در غرب چیزی به نام زور و اجبار نیست و با آزادی هر کاری انجام میدن
غرب باید پیش توتلمذکنو
مشكلات جنسى در غرب حل شده ديگر تجاوزى نيست چون دل و چشمشان سير است!
یه جور بنویس که مردم عبرت بگیرند، نه اینکه به نویسنده بخندند.
هیچ فرهنگ سراسر فاسدی منجر به این همه پیشرفت تکنولوژیک و اقتصادی و ... نمیشه
شما خودت انحراف داشتی چه ربطی به فرهنگ غربی داره ؟ در فرهنگ غرب و شرق و همچنین میهن عزیز و سرافراز اسلامیمون ایران چنین افرادی فاحشه خوانده میشوند
بقول این دوستمون بیشتر شبیه داستانهای آبدوغ خیاری مجلات زرد بیست سال پیشه
از یک طرف بنده خدا در دام فساد گرفتار بوده و بقول خودش در پاتوق مردان هوسران لانه کرده بوده از یک طرف برای یک ازار و اذیت دوست نزدیک و دلداده اش براش نقشه شوم چند لایه باید میکشده و سوله خالی تو منطقه دور افتاده جور میکرده اونم نه برای خودش که برای دو ناشناس
نمی دونم این چه تفکریه طرف شرقی هست خودش گناه مرتکب شده اما مقصر را فرهنگ غربی میدونه!
نمی دونم نویسنده این ماجراها فقط گیرداده به مشهد.داداش یه سری هم به ما بزن تابادنیای جنایت بیشترآشنا بشی.
من خودم مومن و نماز خون بودم ولی دو بار با پسرها دوست شدم خونشون هم رفتم‌چون فکر می کردم می خواهند با من ازدواج کنند ...مشکل از عدم شناخت پسر و دختر از یکدیگر است جدایی پسر و دختر باعث شده که زود فریب بخوریم ربطی به ایمان و عمل تدارد ...
مشکل از خودت بوده که نمیدونستی که مردا چی ازت میخوان.
‎این داستان منو یاد حرفهای نتانیابو میندازه که ۱۰ تا ۱۲ سال پیش اومده بود تو کنگره آمریکا و برای نمایندگان مجلس و سنا سخنرانی می‌کرد. و داشت به نماینده ها درس میداد که چه جوری ایران رو به زانو در بیارن. تو حرفهاش میگفت لازم نیست ایران رو تحریم کنید کافیه از طریق شبکه های تلویزیونی ماهواره‌ای تمام سریالهای امریکایی رو براشون پخش کنید.و از چند تا سریال به خصوص اسم برد مثل فرندر، ناین او تو وان او، و ها آی مت یور مادر. من کله‌ام سوت کشید وقتی فهمیدم اینا به چه چیزهایی که فکر نمی‌کنن. و اینکه اینجور سیاستگذاریها رو پشت پرده انجام میدن که طرف مقابل روحش هم خبردار نشه و این یابو جلو تلویزیون این حرف‌ها رو میزنه تعجب کردم.

‎اسم سریالها به انگلیسی اگر به فینگلیشی واضح نبود اینا هستن

Friends
Nine o two one o (90210)
How I met your mother
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی