بازدید 5820

لاستیک مینی لودر ( اسکید لودر یا بابکت )

با گسترش و توسعه شهرسازی و همچنین توسعه صنایع کشاورزی کوچک که گرداننده چرخ صنایع بزرگ هستند، ابداعاتی در زمینه تولید ماشین آلاتی برای پیشبرد اهداف در این زمینه نیز صورت گرفت. مینی لودر یا همان اسکید لودر یکی از این ابداعات بشری بود که در پیشبرد و تحقق اهداف در صنایع و ساختمان نقش مهمی داشت.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 20 May 2021

اسکید لودر که نام اصلی این دستگاه است، در ایران با نام بابکت شناخته می‌شود.

بابکت یکی از ده ها تولید کننده ادوات راهسازی در جهان است که در زمینه تولید اسکید لودر در جهان شهره می‌باشد.

بابکت در انواع مختلف و بسته به نیاز های مختلف اقدام به طراحی و تولید انواع اسکید لودر و مینی لودر نموده است، هریک از این ادوات برای مصارف مختلف طراحی و تولید شده اند . برخی برای صنایع کشاورزی و توسعه کشاورزی و کشت و صنعت مدرن، برخی برای صنایع ساختمان و توسعه فضاهای شهری و مناسب برای شهرداری ها و همچنین برخی برای کار در صنایع سنگین تر!

لاستیک مینی لودر ( اسکید لودر یا بابکت )

لاستیک بابکت یا همان لاستیک اسکید لودر

در هر یک از ادوات و ماشین آلات راهسازی و صنعتی یکی از مهم ترین قسمت ها لاستیک آن وسیله می‌باشد. در اسکید لودر نیز لاستیک آن یکی از اجزای مهم و قسمت های اساسی در بهره برداری و کاربری آن می‌باشد.

لاستیک بابکت در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. لاستیک بابکت معولا به صورت تیولس استفاده می‌شود و همچنین برای کاربری های مختلف در شرایط جغرافیای مختلف طراحی شده است.

آج لاستیک بابکت دارای تنوع بسیار زیادی نسبت به سایز ادوات راهسازی دارد. برای هر یک از شرایط و محیط های کاری بابکت که پیشتر در این متن اشاره شد، یک نوع آج منحصر به فرد توسط تولید کنندگان لاستیک بابکت طراحی و تولید شده است.

آج لاستیک بابکت دارای اسامی و استاندارد های معتبر جهانی است اما همانطور که ما ایرانیان به جای اسکید لودر، نام بابکت را در ذهن خود نهادینه کردیم، به نام های مختلف آج لاستیک بابکت هم همانطور که دیده شده اند و ظاهری شبیه داشتند نامی درخور اطلاق کردیم . به عنوان مثال لاستیک بابکت با آج چکشی در اصل لاستیک بابکت با آج G2 استاندارد است اما به دلیل شباهت ظاهری بلوک های آج لاستیک چکشی بابکت، نام آنرا به آج چکشی نسبت دادیم و یا شباهت ظاهری آج E3 استاندارد بابکت با شیرینی باقلوا ، نام این نوع از آج لاستیک در میان صاحبان و رانندگان بابکت به لاستیک آج باقلوایی شهرت دارد .

برای انواع لاستیک بابت و آج های متفاوت آن اسامی مختلف دیگری نیز وجود دارد که ممکن است شباهت های ظاهری و یا آنچه از ابتدا آن نام در ذهن ما ثبت شده است دلیل نام گذاری ما باشد.

لاستیک بابکت ایرانی

در سالهای اخیر شرکت ها و تولید کنندگان معتبر لاستیک در ایران پیشرفت های زیادی در زمینه طراحی و تولید لاستیک ادوات سنگین و راهسازی داشته اند که اقدام برای تولید لاستیک بابکت در سایز های پر مصرف آن و همچنین با آج های متنوع جهت کار در شرایط مختلف یکی از این دستاورد های مهم به شمار می‌آید. لاستیک اسکید لودر ساخت ایران یا همان لاستیک ایرانی بابکت با استفبال خوبی از مصرف کنندگان و صاحبان دستگاه های مینی لودر در ایران مواجه شد و همین امر سبب زمینه سازی صادرات این محصول را نیز فراهم کرد . کیفیت اجناس ایرانی در مقایسه با بسیاری از تولید کنندگان خارجی از جایگاه بالاتری برخوردار است و جلب اعتماد عمومی و افزایش تقاضا برای خرید لاستیک بابکت ایرانی نیز گواه این امر است .

با همه این اوصاف ، برای برخی از سایز های مختلف لاستیک بابکت هنوز هم نیازمند تامین آن از طریق واردات از کشور های خارجی هستیم، برخی از تولید کنندگان معتبر جهانی که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید لاستیک بابکت و لاستیک مینی لودر فعالیت می‌کنند دارای نمایندگان و وارد کنندگان معتبر در ایران نیز می‌باشد که نیاز بازار این محصول توسط این عزیزان برطرف خواهد شد و بیش از پیش شاهد چرخش چرخ صنعت به سمت جلو و دستیابی به اهداف عالی صنایع و پیشبرد تولید در ایران خواهیم بود .

لاستیک مینی لودر ( اسکید لودر یا بابکت )

فروشگاه لاستیک بابکت یا لاستیک مینی لودر

لاستیک بابکت یا لاستیک مینی لودر در تمامی شهرها و شهرستان های ایران توسط فروشندگان معتبر عرضه می‌گردد ، با این حال به دلیل تنوع و گستره فراوان برند ها و آج های مختلف در زمینه لاستیک انواع بابکت، امکان مقایسه و انتخاب بین تمامی برندها و آج های متنوع در زمینه در تمامی شهرستان ها میسر نیست .

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان به عنوان فروشگاه آنلاین لاستیک بابکت و یا لاستیک مینی لودر که از طریق سایت بازار لاستیک به نشانی : https://bazarlastik.com/ در دسترس تمامی هم میهنان عزیز و ایرانیان گرانقدر در تمام نقاط ایران می‌باشد . بازار لاستیک ایرانیان مفتخر است به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده لاستیک بابکت در تهران ، اقدام به ارسال لاستیک بابکت خریداری شده به سراسر نقاط ایران عزیز را دارا می‌باشد .

هر یک از صاحبان صنایع و صاحبان و رانندگان دستگاه های مینی لودر و بابکت می‌توانند پیش از اقدام برای خرید لاستیک بابکت و یا خرید لاستیک مینی لودر و یا لاستیک بکهو لودر با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایند و از نحوه خرید لاستیک و قیمت لاستیک بابکت در انواع مختلف و در تمامی برندهای معتبر ایرانی و جهانی اطلاع حاصل فرمایند.

شما می‌توانید با بازار لاستیک ایرانیان از طریق شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید :

02133530482

02133077049

09354007007

انواع مختلف بابکت یا مینی لودر

علاوه بر گسترش تولیدات در زمینه تولید لاستیک مینی لودر در ایران، در سالهای اخیر شاهد پیشرف صنایع در زمینه تولید و یا حتی مونتاژ انواع اسکید لودر در ایران بوده ایم. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده ادوات راهسازی در ایران اقدام به طراحی و تولید بابکت و یا همان مینی لودر نموده اند که با گذشت زمان توانسته اند اعتماد عمومی را به سمت خود جلب کنند و ثابت نمایند که کیفیت تولیدات محصولات ایرانی از بسیاری از برندهای مشهور و معتبر جهانی بالاتر است.

برندهای ایرانی هم اکنون یکی از پر مصرف ترین ها در زمینه تولید و فروش انواع بابکت در ایران به شمار می‌آیند که خوشبختانه روز به روز به انواع شرکت های تولید کننده در این صنعت افزوده خواهد شد .

استاندارد های تولیدی تولید کنندگان مینی لودر ایرانی در استاندارد های جهانی پیروی می‌کند لذا تهییه و طراحی اقلام مصرفی و قطعات یدکی برای این دستگاه ها و همچنین تامین لاستیک انواع بابکت ایرانی نیز به سهولت امکان پذیر است.

کاربری اسکید لود (مینی لودر)

اسکید لودر به دلیل ابعاد کوچک و جثه جمع و جور قدرت مانور بالایی دارد . قابلیت حمل و نقل آن سهل است و همچنین استفاده از آن نیز به راحتی انجام میپذیرد. انواع اسکید لودر که ما آن را با نام بابکت در ایران می‌شناسیم معمولا دارای ابعاد کوچکی به اندازه یک خودرو سواری متوسط و یا حتی کوچک می‌باشد.

از بابکت می‌توان در شرایط زیر استفاده نمود :

  • راه سازی و صنایع جاده ای
  • ساختمان سازی و صنایع ساختمان
  • تخلیه و بارگیری انواع نخاله ساختمانی و صنعتی
  • صنایع تفکیک زباله و بازیافت زباله
  • صنایع سنگین از جمله تولید فلزات، شیشه، سیمان و …
  • استفاده به عنوان لیفتراک
  • صنایع کشت و صنعت و کشاورزی با تغییر کاربری تیغه
  • صنایع حفاری و لوله گذاری های سبک
  • و …

بازار لاستیک ایرانیان

فروشگاه آنلاین لاستیک بابکت ، لاستیک مینی لودر و لاستیک بیل بکهو در ایران

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا اقدام برای خرید تایر بابکت و یا اطلاع از قیمت آن می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

02133530482

09354007007

www.BazarLastik.com

تمامی مطالب فوق توسط بازار لاستیک ایرانیان تالیف و منتشر شده است

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی