بازدید 8210
۴

آغاز تمرین نظامی مشترک آذربایجان و ترکیه

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (پنجشنبه) از آغاز تمرینات عملیاتی و تاکتیکی مشترک نیروهای نظامی این کشور و ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 08 April 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، این تمرینات نظامی مشترک به میزبانی جمهوری آذربایجان و در پایگاههای ارتش این کشور واقع در مناطق مختلف جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

هدف اصلی این تمرینات مشترک، بهبود تعامل و افزایش کارآیی رزمی واحدهای عملیاتی ارتش های جمهوری آذربایجان و ترکیه، توسعه مهارت های تصمیم گیری نظامی در میان فرماندهان واحدهای عملیاتی و نیز توانایی ابتکار عمل و مدیریت واحدها اعلام شده است.

تمرینات عملیاتی و تاکتیکی مشترک نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ترکیه فردا (جمعه) نیز ادامه خواهد داشت.

جمهوری آذربایجان به دنبال فروپاشی شوروی و کسب استقلال ملی جمهوری آذربایجان در سال ۱۹۹۱ میلادی، همکاری های نظامی تنگاتنگی با ترکیه دارد و همه ساله چند دوره تمرینات نظامی مشترک نیروهای دو کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۴
مسئولان ایرانی کلاهشون رو بالاتر ببرن
اگه از روز اول جنگ ارمنستان و آذربایجان ایران مداخله میکرد الان اوضاع اینجوری نبود.
حالا هم دیر نشده
رودربایستی رو باید بگذارید کنار. تابلو هست که ترکیه اهداف خطرناکی تو سر داره که به نفع ما نیست. بهتره یه پیمان نظامی با ارمنستان ببندین تا اردوغان دیگه تخیل اضافه نزنه.
به خاطر عناد و نژادپرستی یک عده ایران با حمایت از ارمنستان نفوذ خود را در افکار عمومی شیعیان جمهوری آذربایجان از دست داد. حالا تاثیر این اتفاقات بر جمعیت شمال غرب کشور بماند. واقعا لازم بود بعد از گذشت سی روز و شکست ارمنستان، ایران دعوت به صلح می‌کرد تا برای ارمنستان زمان بخرد؟ نمی‌شد اول کار از تمامیت ارضی آذربایجان دفاع می‌کرد؟ حالا چند سال کار فرهنگی لازم است تا افکار عمومی داخل و خارج کشور ترمیم شود؟
این حق ما بود الان جای ترکیه باشیم ولی متاسفانه نمی دانم سیاست خارجی چکار میکند
رزمایش داعش با ترکیه و آذربایجان
هماهنگی و نحوه قتل عام
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی