بازدید 78093

همسر آزاده در بازجویی چه گفت؟

یک منبع اگاه در پلیس آگاهی آخرین جزییات مرگ آزاده نامداری را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 29 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، خبر مرگ ناگهانی آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما که مادر یک فرزند هم بود جامعه را متاثر کرد که از این رو اظهار نظر‌های ضد و نقیضی در فضای مجازی شده است، که در ادامه رکنا در تماس با پلیس آگاهی آخرین جزییات از مرگ آزاده نامداری را منتشر می‌کند.

یک منبع آگاه و بلندپایه پلیس آگاهی در گفتگو اختصاصی گفت: صبح دیروز شوهر آزاده نامداری به اداره ۱۰ ویژه قتل پلیس آگاهی احضار شد و تحت تحقیق قرار گرفت. ایشان درباره عدم حضور خود در لحظه مرگ آزاده نامداری در تهران اعلام کرد که روز پنجشنبه به واسطه بیماری مادربزرگش به شمال کشور - چالوس - رفته است، این در حالی بود که وقتی به آزاده نامداری پیشنهاد سفر به شمال را کرده است ایشان نپذیرفته اند و اعلام داشتند در تهران می‌ماند.

این مقام پلیسی در ادامه افزود: همسر آزاده نامداری بیان داشته است که تا روز جمعه تماس‌هایی با همسرش داشته است و هیچ مورد مشکوکی در رفتار و گفتار آزاده نامداری وجود نداشته تا اینکه از اواسط جمعه تماس‌های او و دخترشان از طرف آزاده نامداری بی پاسخ مانده است و این جواب ندادن به تماس‌ها پس از ساعت‌ها بی خبری از ایشان باعث نگرانی او شده است.

مقام بلندپایه پلیسی ادامه داد: همسر آزاده نامداری در تحقیقات عنوان داشته که پس از نگرانی از حال و روز همسرم به مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواسته سری به خانه شان بزند و جویای حال او شود و مادرزنش با نگرانی به خانه دخترش رفته و متوجه مرگ او شده است.

این منبع آگاه درباره جزییات تحقیقات پلیسی در پرونده آزاده نامداری اظهار داشت: بررسی‌های میدانی باتوجه به دوربین مداربسته و بسته بودن در آپارتمان خانواده آزاده نامداری هیچ ورود و خروجی به عنف، داخل خانه صورت نگرفته و از آنجایی که قرائن جسد هیچ اثری از وقوع قتل نداشته از جمله عدم وجود آثار ضرب و جرح، کبودی روی جسد، بهم ریختگی خانه و ... پلیس مطمئن است آزاده نامداری به قتل نرسیده است و علت مرگش فقط و فقط باید از طریق پزشکی قانونی ولاغیر مشخص شود تا پلیس و مقام قضایی ادامه تحقیقات را طبق نظریع علمی و کارشناسانه پلیس پیش ببرد.

این مقام قضایی افزود: همسر آزاده در تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران عنوان داشته، ایشان به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می‌کرده وگاهی ۴ یا ۵ قرص را همزمان مصرف می‌کرده است. از این رو اخباری از خودکشی آزاده نامداری یکی از فرضیه‌های به حساب می‌آید، اما قطعی نیست چرا که احتمال دارد به خاطر زیاده روی در مصرف دارو‌های ضد افسردگی دچار مسمومیت شده باشد. اما همین را هم باید منتظر بمانیم تا حدود ۶ روز دیگر پزشکی قانونی پس از آزمایشات سم شناسی مشخص کند. چراکه میزان دور‌های مصرف شده مشخص می‌کند که ایشان زیاده روی کرده یا به عمد با قرص‌های ضد افسردگی خودکشی را انتخاب کرده است.

این منبع آگاه گفت: پیدا شدن یادداشت در یکی از اتاق‌های خانه که در آن آزاده نامداری برای دخترش نوشته‌هایی داشته است دلایلی بر خودکشی ایشان حساب نمی‌آید و در صورتی که پزشکی قانونی علت را خودکشی بداند می‌توان این یادداشت را یکی از قرائن دانست. متن این نوشته مهم است چراکه تفاوت زیادی دارد شاید این نوشته‌ها دلنوشته‌ای برای دخترش باشد.

این مقام پلیسی در آخر گفت: درباره اظهارات دایی روانپزشک آزاده نامداری که ایست قلبی را علت مرگ معرفی کرده است، گفت: هیچ کس جز پزشکی قانونی علت مرگ آزاده نامداری را مشخص نمی‌کند. تاکنون ایست قلبی جزو موارد تیم تحقیق نیست و باید منتظر اعلام پزشکی قانونی درباره مرگ آزاده نامداری باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵۰
روزی چند اتفاق از این نوع در تهران روی میدهد لطفا کافیهدیگه !
خدا رحمتش کنه بدجوری توایران با آبروش بازی شده ازسال ۹۶ به بعد انشالله خداوند قرین رحمتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
مقصر صداو سیماست که مجبور می کنه ادمها چیزه دیگه باشند بعد تنبیه می کنه چون نیستند
همه قتلها آیا باید حتما" آثار ضرب و جرح روی بدن داشته باشد؟
مثلا" چندنفر قاتل حرفه ای با کمی بیهوش کننده ماده اتر و خفه کردن آرام فرد نمی توانند آثاری از ضرب و جرح باقی نگذارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
حالاخوبه که اینهمه فیلم مامیبینیماکه چطوری میکشن ادمو اب ازاب تکون نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
دانشمند داروهای بیهوش کننده در آزمایش های جنایی مشخص میشه ضمنا میشه بفرمایید خفه کردن آرام چطوریه؟ و چطوری؟ اثر کمبود اکسیژن حاصل از خفگی غیر قابل تشخیص هست؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
ناشناس ۱۳:۵۹ ناشناس اولی خیلی واضح توضیح داده بیهوشی با اتر و بستن دهان و بینی به همین سادگی، هیچ ردی هم از آثار خفگی نمی مونه
چرا منابع اگاه!!!قبل از جواب سم شناسی پزشکی قانونی گفتن که ایشان خودکشی کرده ؟چرا باابروی افراد بازی میکنن ایا متوجه جایگاه حقوقی واخلاقی خودشون نیستن ؟
یک ملت بنام ایران قاتل ازاده نامداری.
پلیس نپرسیده چرا بجه سه ساله را بردن؟>!!!!!!!!!! پلیس نپرسیده چرا نانمداری تنها بوده شب و پیش مادرش نرفته یا اونا نیومدن؟!!!!!!!! راستی پلیس نمیدونه مادر بزرگ در زندگی خانوادگی از زن بالاتر قرار نمیگیره!!!!!!!!!!! و چرا پلس نپرسیده وتی تماس جواب نداده یبار دوبار پنج بار و نهایت 5 ساعت 10 ساعت یک روز!!!چرا زودتر پیگیر نبوده!!!!!!!!!!اصلا چرا مادر ازش خبر نداشته!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
بد نیست شما هم کاراگاه خوبی میشدید اگر امکانات فراهم بود
راحت شده...گرانی ها وآقازادها واختلاص گران خجالت بکشن
چون مادر بزرگش مریض بوده دختر کوچولو را برداشته و در ایام عید مادر را تنها گذاشته است.
ممکنه دوربینها توسط کسی دستکاری شده باشد و فوت ایشان با آن روحیه عالی در تبریک سال نو کاملا غیر طبیعی است از صدا و سیما هم باید تحقیق کرد
در این عکس قیافه همسر خانوم آزاده بسیار مشکوک است.باید از ایشان تحقیقات بیشتری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
چشم ، اوامر دیگه ایی دارید بفرمایید
خدایش بیامرزاد
تقریبا حود بیست سال است که چون میزان خودکشی با قرصهای خواب و یا ضد افسردگی در دنیا بالا رفته بود در کنوانسیون جهانی دارو تصمیم گرفته شد ماده اکتیوی به کلیه قرص های خواب و یا ضد افسردگی اضافه بشه که اگر بیماری بیشتر از میزان مشخصی مصرف کنه ( بطورمثال دیازپام 10 روی 80 عدد) مواد اکتیو معده رو تحریک کنه و مصرف کننده بی اختیار استفراغ میکنه /
مصرف دوز کمتر مثلا پنجاه تا دیاز پام فرد رو به حالت خواب عمیقی فرو میبره و احتمال مرگ وجود داره / البته نه بخاطر مصرف قرص / بلکه بخاطر کم شدن آب بدن که باعث بهم ریختن الکترولیت مغز میشه و مصرف کننده دچار مرگ مغزی ویا ایست قلبی میشه / منتهی این پروسه زمان بره و بستگی به وضعیت جسمی بیمار داره که حداقل پنج روز تا هشت روز طول میکشه که در این مدت تاثیر دارو از بین رفته ولی بیمار هشیار نیست / حتی میتونه کارهای انجام بده که یادش نمیمونه /
علت اینکه خودکشی با قرص برنج زیاد شده در این مدت هم بخاطر همین موضوعه که قرص های خواب آور فقط مسمومیت ایجاد میکنه/
این مرحومه فقط دوروز تنها بوده که مرگ ایشون بواسطه مصرف قرص از نظر پزشکی مردوده / مگر اینکه بندش توانایی نداشته و ایست قلبی کرده باشه که با توجه به ظواهر امر ایشون فردی معمولی با توانایی های عادی بوده و فرد ضصیف البنیه ای نبوده که ایست قلبی کنه با مصرف (25 قرص ) طبق عکسی که از روی میز ایشون تو رسانه ها پخش شده
درهرصورت دستش از این دنیا کوتاه شده / انشاله روحش شاد باشه
سلام بررسی شود شاید با ترساندن ایشان فوت شده باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
نظریه جالب و تامل برانگیزی بود
دو روز بوده مرده نه چند ساعت
طبیب مادر بزرگت بودی که دو روز رفته بودی ببینیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
شما نظر دیگه ایی دارید؟
خدا می دونه تهش چی در بیاد . . . هیچ چیزی بعید نیست تو این مملکت
خدارحمت کند ایشان ادم شریف وباحجاب وپاک بودند
جالبه
دختر شش ساله را برداشته با خودش برده برای بیماری مادر بزرگش؟؟؟ خوب میذاشت پیش مادرش تا افسردگی مادر و تنهاییش کمتر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
چهار ساله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
چشم امر دیگه ایی ندارید؟
معلومه که دارن دروغ میگن
حیف از جونی که رفت چه فوت کرده باشه ، چه خودکشی و چه قتل دیگر بر نمی گرده

اما این آقای همسر با علم به افسردگی شدید و گاهی زیاده روی در مصرف داروها ، دخترشو برداشته رفته سفر؟؟؟؟ برای بیماری مادر بزرگش؟؟؟

چند بار زنگ زده؟؟؟ خیلی لطف کرده واقعا در حق همسرش
حتما شماره اش باید روی گوشی همسرش باشه یاتلفن منزل

خدا رحمتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
شما ببخشید همسرشون را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
ناشناس ۱۴:۰۶ من فکر می کنم تو همون همسری هستی که تقاضای بخشش داری! جوابهات به کامنت های بقیه مشکوکه!!!
خدارحمتشون کنه ،واقعا همسر بیتفاوتی داشتند نباید ایشون رو تنها میزاشتن
نحوه سرآسیمه اطلاعرسانی خودکشی نشان از قنل امنیتی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عجب! چه امنیتی به نظر شما؟ شما هم کاراگاه خوبی می شدید اگر امکانات فراهم بود
طبق این کامنت ها میشه فهمید چقدر بعضی از مردم ایران فضول هستند. واقعاً شرم بر شما باد که اینقدر تو زندگی مردم دخالت میکنید.
پلیس میفرمایند موقع کشف جسد ۴۸ ساعت از مرگش گذشته بوده یعنی باید پنجشنبه فوت شده باشه بعد همسرشون میفرمایند تا جمعه باهاشون تماس داشته.خب یکی بگه چی به چیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
اشکالش چیه به نظر شما؟
مشکوکه
خدالعنت کنه قاتل خانم نامداری،بهترین زن وبهترین فرشته بوده
چقدر ما رو خر فرض کردن
خدا به داد بقیه سرشناسان برسه که به سرنوشت ایشان مبتلا نشن.
خوب همسرش هم بی تفاوت بوده چرا پیگیر بیماری روحی آزاده نامداری نشده .خدا گناهت رو ببخشه
هزاران بار حیف خانم نازنینی بود
خدارحمتش کنه واقعا حقش نبودبمیره . دلم سوخت به حال دخترکوچولوش خدایاچرا
همه‌چیز‌مشکوک‌به‌نظر‌می رسه!
خیلی ناراحتم شدم حیف از این همه حجاب که داشتن..تورخدا پیگیر بشین تا دیگه از این اتفاقات برای خوبان ایران نیوفته انشاالله
زنش را به خودکشی سوق داده
و می دونسته بعد چند ساعت میمیره. و خودش رفته شمال. اصلا 100 بار هم تماس گرفته تا مطمئن بشه مرده. بعد به مادرزنش گفته برو پیش دخترت. می تونست زودتر بگه. مثلا چند ساعت بعد نه چند روز بعد.
این ها ملت را احمق فرض کردند
طرف آقازاده هست........ مگه وقتی نجفی میترا استاد را کشت اینقدر محرز،متهم بود... محاکمه شد.... آیا!؟!!
چرا همه چیو به صدا و سیما ربط میدین طرف با شوهرش مشکل داشته افسردگی گرفته
افسردگی را به خاطر اون که ازشون مخفیانه فیلم گرفته مبتلا شده. اونی که بویی از انسانیت و اسلام هم نبرده بود. همون موقع هم همین رسانه های اپوزیسیون اینو نشون میدادن و هزار چیز پشت سرش می گفتن که الان خودشونو تبرئه می کنن
خداوند رحمتش کنه وبه خانواده محترمش صبر عنایت کنه اتفاقی ست که افتاده چاره چیه به خدا مادر خودم تازه فوت شده خیلی ناراحتم این اتفاق که افتاد غمم بیشتر شد سلام و صلوات میفرستم به روح جوانمرگ خانم آزاده نامداری عزیز ایشان همشهری ما بودن خداوند رحمت کنه تمام در گذشتگان
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی