بازدید 10361
۱

دعوت به ثبت نام کاندیداهای حامیان مدیریت جهادی در انتخابات شورا اسلامی شهر

با عنایات الهی و با همت جمعی از دلسوزان و متخصصان و مدیران حوزه های مختلف امور شهری، ستاد حامیان مدیریت جهادی ذیل جبهه احزاب انقلابی، فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است .
کد خبر: ۱۰۴۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 13 March 2021

دعوت به ثبت نام کاندیداهای حامیان مدیریت جهادی در انتخابات شورا اسلامی شهر

حرکتی که امروز در دوران سالخوردگی مدیریت کشور آغاز شده، موجب بهسازی بافت های مدیریتی شده و عزم ملت سترگ ایران را برای عبور از گردنه های دشوار تحریم و تهدید استکبار جزم تر می نماید. در بخشی از بیانیه آمده است: ستاد حامیان مدیریت جهادی کشور، ذیل جبهه احزاب انقلابی، از همه جوانان، نخبگان و فرهیختگان حوزه های مدیریت شهری و افراد متخصص و مجرب در مدیریت شهری، دعوت بعمل می آورد تا با پیوستن به این مسیر و متناسب و همگام با راهبردهای اعلامی از سوی ستاد مرکزی و البته متناسب با اقلیم و پیوست های اجتماعی و فرهنگی؛ ضمن اعلام نامزدی و یا مشارکت فعال در این انتخابات، منشاء تحولات ارزشمند محیط شهری خود با محوریت تفکر ارزشمند مدیریت جهادی باشند.

با عنایات الهی و با همت جمعی از دلسوزان و متخصصان و مدیران حوزه های مختلف امور شهری، ستاد حامیان مدیریت جهادی ذیل جبهه احزاب انقلابی، فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است .

این ستاد بنا دارد با گرد هم آمدن جوانان متخصص در حوزه مدیریت شهری و نیز افراد مجرب وکارآزموده؛ حول محور کار جهادی فعالیت موثر خود را سازماندهی نموده و سرآغاز حرکتی باشد که امروز در دوران سالخوردگی مدیریت کشور، موجب بهسازی بافت های مدیریتی شده و عزم ملت سترگ ایران را برای عبور از گردنه های دشوار تحریم و تهدید استکبار و مواجهه نابرابر با دشمنان قسم خورده کیان و نظام مقدس ایران اسلامی جزم تر نموده و آثار مبارک آن را در آینده پیش روی مدیریت کلان کشور به ویژه در موضوع مدیریت شهری ان شاء الله نمایان گردد.

ستاد حامیان مدیریت جهادی بستر مناسبی برای هماهنگی و تمرکز همه متخصصانی است که در حیطه مدیریت شهری و فعالیت اجتماعی با پیوست های شهر هوشمند، می خواهند منشاء تحول در شهرهای خود باشند .

در همین راستا، ستاد حامیان مدیریت جهادی کشور، ذیل جبهه احزاب انقلابی، از همه جوانان، نخبگان و فرهیختگان حوزه های مدیریت شهری و افراد متخصص و مجرب در مدیریت شهری، دعوت بعمل می آورد تا با پیوستن به این مسیر و متناسب و همگام با راهبردهای اعلامی از سوی ستاد مرکزی و البته متناسب با اقلیم و پیوست های اجتماعی و فرهنگی؛ ضمن اعلام نامزدی و یا مشارکت فعال در این انتخابات، منشاء تحولات ارزشمند محیط شهری خود با محوریت تفکر ارزشمند مدیریت جهادی باشند .

با استعانت از ذات لایزال احدیت، امید می رود پس از احراز توانمندی های همه کسانی که به عمل حرکت جهادی باور دارند، بتوان شبکه عظیمی از افراد متخصص و مومن را در سراسر کشور به هم پیوسته ساخته و در تبیین و شناسایی ایشان به جامعه در بزنگاه های مهم از جمله انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور در سال 1400، گام های موثر و کاربردی را برداریم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
جهادی یا گاز انبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم