بازدید 5957
۴

پمپئو برجام را هیولا خواند!

وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گویی با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، از «وابستگی» کشورهای اروپایی به برجام انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 11 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا به نقل از شبکه صهیونیستی آی۲۴، مایک پمپئو وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در گفت و گویی با این شبکه درباره از سرگیری مذاکرات با ایران هشدار داده و ایران را تهدیدی علیه ثبات خاورمیانه تلقی کرد.

پمپئو در ادامه ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرده و گفت: ما حکومت ایران را طوری به انزوا کشاندیم که هیچ کشوری تا به حال این کار را نکرده بود. ما ائتلافی بسیاز بزرگ از کشورها را ایجاد کردیم که پی برده بودند ایران تهدید اصلی علیه ثبات و صلح خاورمیانه است.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت که «تاسف آور است» که تروئیکای اروپا (کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس) «عمیقا به هیولایی به اسم برجام وابسته اند» و مدعی شد برجام «راهی هموار» برای تقویت برنامه هسته ای ایران ایجاد می کند.

بر اساس این گزارش، اظهارات پمپئو در پی این مطرح می شود که دولت دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته ای از آن خارج شد و تحریم های متعددی را تا روزهای آخر روی کار بودن در دوره چهار ساله اش بر ایران اعمال کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ساکت شو شکم گنده چرا حرفهای این را دیگه منتشر میکنید اون موقع که برای خودش کاره ای بود کاری از دستش برنیامد و حسابی با اون مو زرده کنف شدند حالا که هیچکاره هست چی میگه
اقای پمپیو شما تنها نیستید که از برجام ناراحتید.تو ایران هم کاسبان تحریم با شما هم عقیده اند که برجام خوب نیست.
پمپی جان اب را بریز انجا که می سوزد.این بشر الان سمتی ندارد اما برخلاف اسلاف خود به خاطر جنایاتی که مرتکب شده است ،کاملا تحت محافظت مطلق زندگی می کند و این زندانی شدنش را از سر دشمنی ایران با وجود پلید و جنایتکارش می داند.ان شاالله بزودی به همراه ارباب جنایتکارش هر دو به درک واصل می شوند.
هیولا پدرت بود که تو را پس انداخت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی