بازدید 7002
۱

جوابیه آموزش و پرورش استان خوزستان به خبر «تابناک»

در خصوص نوع بیمه معلمان آسیب دیده در این حادثه نیز لازم به ذکر است که جناب آقای علی عیسی پره از معلمان رسمی آموزش و پرورش و جناب آقایان رضایی و مجید مرادی نیز از معلمان حق التدریسِ تبدیل وضعیت شده آموزش و پرورش به استخدام پیمانی هستند که هر کدام بر اساس ضوابط آموزش و پرورش دارای بیمه مشخصی هستند.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 30 January 2021
تابناک اجتماعیدر پی درج خبری با عنوان «آقای وزیر! کدام بخش از سوختن دانش آموزان و معلمان در کانکس اتفاقی است؟»، آموزش و پرورش استان خوزستان جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان صادر کرده، به شرح زیر است:
 
در مطلب منتشر شده آمده است: "یاد شدن از مصدومان نوجوان و جوان این حادثه به جای دانش آموزان مدرسه با عناوینی مانند امدادگرانی که برای کمک خود را به کانکس رسانده بودند؛ ابهاماتی که در اطلاعیه‌های وزارتی پاسخ داده نشده اند." در این خصوص لازم به توضیح است همانطور که در اطلاعیه قبلی ذکر شد، این نوجوانان و جوانان دانش آموز نبوده اند که صحت آن از طریق استعلام نام این عزیزان حادثه دیده در سامانه وزارتی سناد و ثبت نام دانش آموزان قابل صحت سنجی است.
 
این حادثه شب سه شنبه ۳۰ دی ماه در سردشت دزفول رخداد که در خصوص اعلام زمان وقوع آن مغایرتی در اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش؛ همچنین آموزش و پرورش استان خوزستان رخ نداده است. همچنین تعداد افراد حادثه دیده به صورت دقیق ۳ معلم و ۳ نفر از جوانان و نوجوانان آن منطقه هستند که در خصوص اعلام آمار حادثه دیدگان نیز مغایرتی در اطلاع رسانی‌های آموزش و پرورش وجود ندارد.
 
همچنین در جایی دیگر از مطلب منتشر شده در سایت تابناک آمده است: "در رویدادی که نیرو‌های امدادی یک زمان و وزارت آموزش و پرورش زمان دیگری برای وقوع آن اعلام کرده اند... "؛ در این خصوص لازم به ذکر است که زمان وقوع حادثه بر اساس آنچه در پاراگراف قبل آمده، شبِ سه شنبه ۳۰ دی ماه (یعنی ساعات پایانی روز دوشنبه ۲۹ دی ماه) صورت گرفته است، اما به دلیل بُـعد مسافت ۳ ساعته، پذیرش آن‌ها در بیماران بامداد روز بعد در مراکز درمانی انجام شده است.
 
استان خوزستان نیز همانند دیگر استان‌های کشور دارای مناطق صعب العبور می‌باشد که در این مناطق چاره‌ای جز استفاده از مدارس چادری و کانکسی وجود ندارد، از این رو با اولویت بر جریان یافتن آموزش در جای جای این کشور در راستای برقراری عدالت آموزشی از این کانکس برای مدرسه منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول استفاده شد.
 
در نزدیکی همین محل؛ در منطقه چشمه شیرین مدرسه نوساز و مناسبی ساخته شده است. اما فرآیند تحصیل دانش آموزان منطقه کنگرستان که فقط ۵ دانش آموز هستند، در این کانکس انجام می‌شد.
 
کارگروهی برای درمان فرهنگیان و افراد حادثه دیده و بررسی دقیق، همه جانبه و موشکافانه این حادثه تاسف بار در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است که نتایج تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته در اسرع وقت به جهت تنویر افکار عمومی انتشار خواهد یافت.
 
در خصوص نوع بیمه معلمان آسیب دیده در این حادثه نیز لازم به ذکر است که جناب آقای علی عیسی پره از معلمان رسمی آموزش و پرورش و جناب آقایان رضایی و مجید مرادی نیز از معلمان حق التدریسِ تبدیل وضعیت شده آموزش و پرورش به استخدام پیمانی هستند که هر کدام بر اساس ضوابط آموزش و پرورش دارای بیمه مشخصی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه مشت بی وجدان شدن مسئول
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی