بازدید 14509

انتقاد قالیباف از مخالفت دولت با اصلاح ساختار بودجه

رئیس مجلس شورای اسلامی از مخالفت دولت با طرح اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 17 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح "احکام کلی بودجه ۱۴۰۰" تقاضای اولویت تبصره یک ماده ۱۰۰ در جلسه یکشنبه مورخ پنجم آبان ماه ۱۳۹۹ به تصویب رسیده است، در واکنش به مخالفت نماینده دولت با این طرح گفت: در بحث نهاد برنامه ریزی هم آقای پورمحمدی و هم آقای نوبخت می‌دانند که حداقل از ۳ ماه قبل از شخص بنده تا بقیه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی گام به گام تا ۴۸ ساعت قبل در مورد این موضوعات هماهنگ پیش آمدیم و همیشه از آن‌ها به صورت شفاهی و کتبی حمایت کردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:، اما الان ناگهان این اظهارنظر نماینده دولت خلاف همه توقعات ما است بنابراین از نمایندگان مجلس می‌خواهم که برای رأی گیری در مورد کلیات این طرح آماده باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
طرحی که بار بودجه را به دوش مالیات دهندگان قرار میدهد و البته پول فروش نفت را ندید می انگارد ! چه کنیم ؟
شما اسم ایالت های امریکا رو یاد بگیر نمیخواد درباره چیزی نظر بدی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
ایرانی جماعت فکر میکنن هرکسی بلد خوب کلمه هارا تلفظ کنه اون باهوش بقیه خنگن ولی نمیدون که بیشتر نوابغ در حرف زدن مشکل میخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
ایشون کاپیتان خلبان هستند و انگلیسیش هم از دوستان زبان بلد شما بهتر است!!
دکتر خلبان استاد جغرافیا چه خبر از آرزواینا
جناب محمد باقر لطفا فیلم بازی نکنید همه مردم می دانند در تدوین و تصویب بودجه نه دولت کاره ای است نه مجلس البته سهمشان را از مطیع بودن دریافت می کنند اما اینکه مثلا اختیار داشته باشند پول مفتی که در اختیار حداد عادل و دهها نفر دیگر قرار داده می شود که هیچ خروجی مفیدی برای کشور ندارند را حذف کنند نمی توانید چنین کاری کنید پس جنگ زرگری برای سیاه کردن مردم را کنار بگذارید همه سر یک سفره هستید بالاخره سهمتان می رسد برای مردم هم چند سخنرانی نصیبشان می شود که در آن سخنرانی ها ادعا می کنند بهترین مدیریت و بهترین مردمسالاری و بهترین رفاه و بهترین فلان و بهمان را دارند!!!!!
بودجه کلی ! تبصره یک ماده صد !!! خیلی ممنون از این خبر ، همه چیز رو فهمیدیم . حالا بگو قراره کدوم موسسه آموزشی پژوهشی افراد خاص ! از بودجه ملت ارتزاق خاص داشته باشند . آقای قالیباف از این نوع دست و دلبازی ها فراوان دارند .
دولت در این جور دور زدن ها تبحر خاصی دارد ولی خدا نکند برای طرف خارجی باشد تا آخر ول نمی کند
اولویتهای کشور :۱.شفافیت آرا در مجلس و دولت در امور غیر امنیتی برای جلوگیری از حوادثی مثل دلار ۴۲۰۰ تومانی و استفاده از رانت آن ۲.مالیات بر مجموع درآمد هر ایرانی به صورت پلکانی (هرچه درآمد بیشتر درصد مالیات بیشتر ) برای جلوگیری از فرار مالیاتی همه صنوف از جمله دلالان و وکلا و پزشکان و کاهش وابستگی به درآمد نفت ..۳.مالیات بر عایدی سرمایه با نرخ بالا بر سود فروش کالای غیر مصرفی مثل خانه دوم و خودرو دوم و ارز و ...برای جلوگیری از دلالی و سوداگری و هدایت نقدینگی به سمت تولید و بورس و بانکها و پس از کاهش تورم کاهش نرخ سود بانکی ۴.هماهنگی وزارت صنعت و امورخارجه جهت صادرات هدفمند و منظم ۵.اصلاح گمرک و جلوگیری از واردات اقلامی که ضروری نمی باشد و یا در داخل امکان تولید آن وجود دارد مثل خلال دندان و دسته بیل ۶.ساماندهی صادرات مازاد محصولات کشاورزی جهت جلوگیری از کم یاب شدن آن در داخل ۷. پس از قدرتمند شدن کشور از نظر اقتصادی مذاکره عزتمندانه با آمریکا
این بود مجلس انقلابی؟
شعار است .عمل مهم است
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی