بازدید 500656

تعقیب و گریز هالیوودی در مشهد

نیرو‌های گشت انتظامی پس از کیلومتر‌ها تعقیب و گریز شش گلوله به ماشین شلیک کردند و لاستیک‌های خودرو را در اطراف میدان فجر هدف قرار دادند. راننده جوان با متوقف‌شدن خودرو، پیاده پا به فرار گذاشت، اما افسر گشت در چند حرکت متهورانه پلیسی او را زمین‌گیر کرد و حلقه‌های قانون را بر دستانش گره زد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 15 November 2020

به گزارش تابناک، سارقانی که برای فرار از چنگ پلیس، صحنه‌های وحشتناکی را به شیوه فیلم‌های هالیوودی در خیابان‌های مشهد رقم زدند، در حالی دستگیر شدند که خودروی پراید آن‌ها پس از تصادف با یک دستگاه پراید عبوری در هوا چرخید و به آهن‌پاره تبدیل شد.

«خراسان» در ادامه نوشت: اولین حادثه وحشت‌آفرین در ساعت ۳ بامداد شب پنجشنبه گذشته زمانی رخ داد که نیرو‌های ورزیده گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد، خودروی پرایدی را مشاهده کردند که با چراغ خاموش در خیابان آبکوه و در جهت خلاف تردد خودرو‌ها حرکت می‌کرد. بررسی‌های نامحسوس پلیس در میان رگبار باران نشان داد که دو شماره از پلاک انتظامی خودرو نیز با گِل پوشانده شده است؛ بنابراین افسر گشت به راننده جوان دستور «ایست» داد، اما راننده که متوجه نیرو‌های انتظامی شده بود پدال گاز را به سمت بولوار کلاهدوز و ابوطالب فشرد و در همان جهت خلاف حرکت خودرو‌ها فرار کرد.

بیشتر بخوانید 

تعقیب و گریز پلیس با اخطار‌های قانونی و شلیک تیر هوایی در حالی به سمت بولوار راه‌آهن کشید که راننده، باتری و یک دستگاه کامپیوتر خودرو را هنگام فرار بیرون انداخت و همچنان با سرعت وحشتناک به طرف بولوار هدایت گریخت و سپس وارد بزرگراه فجر شد.

دیگر چاره‌ای نبود به همین دلیل نیرو‌های گشت انتظامی پس از کیلومتر‌ها تعقیب و گریز شش گلوله شلیک کردند و لاستیک‌های خودرو را در اطراف میدان فجر هدف قرار دادند. راننده جوان با متوقف‌شدن خودرو، پیاده پا به فرار گذاشت، اما افسر گشت در چند حرکت متهورانه پلیسی او را زمین‌گیر کرد و حلقه‌های قانون را بر دستانش گره زد.

این سارق جوان که به ۶۰ فقره سرقت از داخل خودرو‌ها اعتراف کرده است، مدعی شد که خودرو به یکی از بستگانش تعلق دارد و او به بهانه مسافرکشی به سرقت باتری و کامپیوتر از خودرو‌های پراید و وانت‌پیکان می‌پرداخته است.

هنوز ۱۵ ساعت از ماجرای سارق قطعات خودرو‌ها نگذشته بود که افسران تیزبین گشت‌های نامحسوس کلانتری سناباد که از مدت‌ها قبل با دستورات ویژه سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رئیس پلیس مشهد) تلاش گسترده‌ای را برای مبارزه قاطعانه با دزدان اموال مردم آغاز کرده‌اند، به یک خودروی پراید اطلسی‌رنگ در خیابان صاحب‌الزمان (عج) مشکوک شدند که به صورت چراغ خاموش به سمت خیابان دانشگاه حرکت می‌کرد.

استعلام شماره انتظامی از مرکز فرماندهی بیانگر آن بود که نه تنها شماره پلاک مذکور دستور توقیف قضایی دارد بلکه شماره یادشده مربوط به یک دستگاه پراید سفیدرنگ است. به همین دلیل افسر گشت انتظامی به راننده و سرنشین پراید دستور توقف داد، اما راننده ناگهان به صورت دلهره‌آوری بر سرعت خودرو افزود و با حرکات نمایشی در جهت خلاف حرکت خودرو‌ها فرار کرد.

تعقیب و گریز هالیوودی در مشهد

تعقیب و گریز شبانه پلیس و سارقان به سوی چهارراه مقدم در بولوار طبرسی کشید و به زیرگذر حرم مطهر رسید. در حالی که راننده، مسیر ده‌ها کیلومتری را به طرز وحشتناکی از میان خودرو‌ها و در جهت خلاف حرکت آن‌ها طی می‌کرد و صدای هولناک کشیده‌شدن لاستیک‌ها بر آسفالت زیرگذر می‌پیچید، آن‌ها از طرف میدان بسیج به سوی خیابان فدائیان اسلام گریختند و سپس وارد بزرگراه شدند.

این تعقیب و گریز طولانی به محل خاک‌برداری‌های عمرانی رسید و گل و لای باعث کندی حرکت خودروی پلیس شد، اما سارقان به طرف بولوار فرودگاه فرار کردند و ناگهان با سرعتی سرسام‌آور با یک دستگاه پراید سفیدرنگ روبه‌رو شدند که در مسیر خودش در حال حرکت بود. در یک لحظه صحنه دلخراشی رقم خورد و پراید سارقان پس از برخورد هولناک با پراید سفیدرنگ به هوا بلند شد و همچون صحنه فیلم‌های واقعی هالیوودی بر زمین غلتید به طوری که به آهن‌پاره تبدیل شد.

افسر کارآزموده گشت انتظامی کلانتری سناباد بی‌درنگ با نیرو‌های امدادی تماس گرفت و به این ترتیب دو متهم به سرقت که به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافته بودند به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

در بازرسی از داخل خودرو مقادیری لوازم سرقتی در حالی کشف شد که یکی از مال‌باختگان پس از مراجعه به کلانتری، تیشرت قرمز رنگ خود را بر تن سارق شناسایی کرد و بقیه اموال به‌سرقت‌رفته خود را نیز در کلانتری یافت.

بنا بر این گزارش، تحقیقات ویژه از سارقان دستگیرشده با نظارت مستقیم سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد) در حالی ادامه دارد که نیرو‌های گشت و تجسس کلانتری عملیات‌های گسترده‌ای را برای مبارزه قاطعانه با سارقان در حوزه استحفاظی آغاز کرده و منطقه را به طور شبانه‌روزی به قرق خود درآورده‌اند.

از سوی دیگر نیز با دستورات خاص و محرمانه‌ای که از سوی قاضی غلامی (دادیار شعبه ۷۷۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) صادر شده است، نیرو‌های تجسس به بازرسی از مخفیگاه و پاتوق‌های سارقان دستگیرشده پرداخته‌اند تا ابعاد دیگری از ماجرای سرقت‌های آن‌ها فاش شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۸
وقتی تعداد دزدی ها زیاد شده یعنی عامل بازدارنده موثر نبوده و سیستم مشکل داره
پاسخ ها
عبدالرضا غیایی شاملو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
وقتی دزدی ها زیاد شده یعنی فقر و تنگدستی زیاد شده یعنی بیکاری زیاد شده ، این گرانی ها، تورم ها، نچرخیدن چرخ های اقتصادی کشور مسلمأ تمام این بحران ها و معضلات دردناک و ناخوشایند اقتصادی را بصورت زنجیروار با خود بهمراه میاورد و تازه از حالا به بعد باید شاهد اتفاقات بیشتری در جرم و جنایت باشیم.
امیدوارم دستگاه قضا در برخورد با دزدان و اشرار قاطعیت بیشتری به خرج بده. من سرباز وظیفه ناجا بودم و از نزدیک شاهد از جان گذشتگی نیروهای انتظامی برای دستگیری این اوباش و سارقین بودم ولی وقتی مامورین میبینن سارق یا زورگیری که بارها دستگیر شده و چند ده سابقه کیفری داره دوباره آزاد شده واقعا انگیزه و توانی برای دستگیری مجددش برای مامورین نمیمونه. بیشتر سارقینی که میاوردن بالای ده بار سابقه کیفری داشتن ولی باز آزاد بودن
همش مشهد
فیلم هالیودی زیاد دیدی
پلیس یعنی امنیت وجان برکف
دست همه عوامل امنیتی رو میبوسیم
دمت گرم که بااین حقوقه کم جونتون به خطر میاندازید
نویسنده خبر حتم دارم سواد ابتدایی هم ندارد این چه طرز نوشتنه
راننده پراید سفید چی شد؟زنده ست؟
درود بر نیروی انتضامی کلامتری مربوط افسران جان برکفی.که امنیت وپاسداشت اموال ملت هستند خدا قوت بده اگر چه ز حمات شما رو کسی جبران نمی‌کند اما دنیا خدای بزرگ دار
زنده باد مردان راستی و درستی. شما دو کار انجام می دهید یک رزق و روزی حلال دوم کار بازدارندگی و اصلاح کشور و حفظ حق که هر دو خدا پسندانه هست. خداوند در این راه قوت و نیرو بدهد
سلام خسته نباشید تعقیب و گریز خوبی بوده ولی ۱۰۰تا غلط املایی انشایی تو گزارش هست
عاشق انشا خبر رسانیتم
قطع دست این سارقین واجرای حکم الهی لازم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
مسببین این فقر و بدبختی چطور ؟ نظری نداری در مورد آنها؟
سلام. دست و پای این دو نفر را باید قطع کرد تا دیگه دزدی نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
چی بگم والا
اکثرا در بلوچستان یا پلاک مخدوش کردن یا پوشانده شده است خصوصاً در مسیر چابهار به زاهدان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
دوست عزیز جای دیگر ایران راندیدی،فک کنم زابلی هستی بابلوچها کینه داری مجبورند گرسنه اند سوخت جابجا میکنند ولی شما زابلیها یاسیستانیها طوری بلوچستانیها را درتنگنا قرار دادید که کلا بلوچها بیکار شدند از درس انداختی ازنون خوردن انداختی حالا بگو چاره چیه
احسنت بر اقتدار سبز پوشان پلیس دمتون گرم دلاوران ایران
چنان باآب و تاب نوشتیش که آدم فکرمیکنه داره فیلم میبینه
مشهد هم خراب شد
ملت بایدچه کارکنن مجبورهستن چه جوری شکم خانوادشون راسیرکنن کسی ازشکم سیری دزدی نمیکنهبه خدااگه مردم حقوق داشتن کارداشتن کسی دل دردنداشت جون خودشوبه خطربیندازه جالب اینجاست اینادزدی بهش میگن ولی پولی که ازبیت المال میلیاردی میبرن اسمش دزدی نیست اختلاسه بچه اقازادهاامریکاباپول مردم عشق وحال میکنن دزدی نیست دارن درس میخونن
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
گرسنگی دلیل نمیشه از اموال مردم دزدی بشه بعدشم مردم ایران یه جورین هرکی از دست مامور فرار میکنه ازش آدم خوب و قهرمان میسازن خارج از کشور وقتی یه دزد دستگیر میشه مردم خدارو شکر میکنن که مجرم دستگیر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
احسنت واقعا حلال زاده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
درست میگین بخاطر یه باتری بی ارزش طرف جونشو میزاره که شکمش سیر باشه
خیلی ممنون ازپلیس زحمت کش ولی اگرمیگوزاشتندونامحسوس دنبالشان میکردنداین همه خسارت به بارنمیامدحالاصاحب ماشین بایدبه اوراقی ماشینش رابدهددوزده شایدباطری وکامپیوترش رامیبردنه حالاکه همش نابودشدخسته نباشن زحمت کشیدن ولی ماموراروهم ازشان تست اعتیادبگیرن بعدنیست
همچین نوشتین معجزه آسا نجات پیداکردن!! ای گوربه گور میشدن هی
ما به پلیس۱۱۰زنگ زدیم ماشینمان را آتش زده بودند دستشون درد نکنه یک ساعت دیگر آمدند وگفتند حریق عمدی بوده ماشین پودر شد تهمت هم زدن بیمه بدنه هم نداشتیم
سلام، سرنشینای بی گناه و نگون بخت خودرویی که تو بلوار فرودگاه با خودروی سارقین تصادف کرد چی شدن؟
آفرین✌
عاشق تعقیب وگرریز پلیس ام فیلمشو اگه داری بزارید توروخدا
دوستی با آمریکا مثل همدستی یک گله وچوپان با گرگ است برای دریدن بره
پاسخ ها
ابوالقاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
داداش این گزارش سرقت تومشهد هست چه ربطی به سازش ودوستی با امریگا وافریقا داره
تیتر خبر رو همچین نوشته بودید گفتم الان یه باند بزرگ از دزدان و قاچاقچیان کلمبیا رو دستگیر کردند
پاسخ ها
عارفه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
دقیقا منم همچین تصوری داشتم
هالیوودی رو خوب اومدی
دمشون گرم
باتقدیر وتشکر ازتمامی ماموران نیروی انتظامی سوال بنده این است یکنفر با 60 فقره سرعت چرا باید حکمی نگیرد که تا ابد حتی؟فکرسرقت هم نکند باید 20 سال بمونه تو زندان تا؟بپوسه؟
متن وجملات سر و ته نداشت،ساختار و جمله بندی ها همه غلط بود
پلیس باید مراقب جان هزاران آدمی هم باشه که در جهت مخالف این خودرو در حرکت بودن
آفرین به پلیس که باعث نابودی خودزوی مردم شده.دو متهم و سارق دست و پاشکسته که تو عکس هم معلومه چطور میخواستن فرار کنن؟ابن جای سوال داره.اگر همه چی رو سالم میگرفتن و به صاحبش تحویل میدادن جای تعجب داشت.
همش الکی جوان رو داغون میکنن بعد هزار تا تهمت هم بهشون میزنن تا کی میخوان از مردم بدبخت ایران سواری بکشن خدا نیدونه
شاید باورتون نشه ولی من بیشتر از هر چیزی نگران اون پراید سفیده ام
پس اون پراید بدبختی که سارقان باش تصادف کردن چی اون چه گناهی کرده افتخار میکنید یه خانواده دیگه رو بدبخت کردید شما اگه پلیس هستی در یه فرصت مناسب اونا رو دستگیر میکردید که باعث تصادف نشه واون پراید بد بخت هم که در مسیر خودش بوده رو خسارت نمیزدید
اولا که ۴۰۵ نه پرایده بعدشم مگه اینکه چپ کنن تو ایران بگیرنشون
حداقل برای مخاطب خودتون ارزش قایل باشید کلمه ها رو درست تایپ کنید
فک کنم دزدا فاز هالیوودی رو هم رد کردهبودن تو مایه های هندی بودن.
چرا این افراد مزاحم اجتماع را نابود نمیکنید
بابا دمتون گرم
احسنت
چقدر مسخره
خدا خیرشان بده.پلیس سلامت و پاک یعنی این.نه اینکه به بهانه بد حجابی و حتی بی حجابی بره مزاحم زن و دخترا بشه و یا از خلاف کارها و دزدها حق حساب بگیره.درود بر شرف پلیس پاک
احسنت به این پلیس که همیشه جوونوشون درخطره خدا نگه دارشون باشه.
خداوکیلی املا چند میشدید؟؟؟
خدا قوت به ریاست و مامورین زبده کلانتری سناباد.کاش کلانتری شفا هم‌ یاد بگیرن دوتا موتور و یک ماشین منو که خونمون دوکوچه از پاسگاه فاصله داره بردن‌و هیچ امنیتی اینجا نیس
به نظرم نویسنده این پیام یه کودک ۸ یا ۹ ساله بوده
این چه وضع خبرنگاری هست
زشت نیست؟
درود بر نیروهای گشت انتظامی
خوش به حال مشهدی ها بدلیل هوشیاری پلیس از دست دزدان باختند و آرام میخوابند
تهران اوایل اردیبهشت ماشین ما رو دزدیدند دریغ از جواب سلام توسط بعضی ( بعضی) از برادران کلانتری
آفرین
بهتر
وای وای بگیر منو چه مانور تبلیغاتی ییییییییی
درود فراوان به نیروی انتظامی و سپاه و بسیج زنده باشین دلاوران
من مشهدیم.
مشهد شده تگزاس
فیلم هالیوودی چیه فیلم هندی بوده
این راه درمان جامعه فقیر و بیمار نیست!
این فقط نقش یک قزص مسکن رو بازی میکنه!
بجای اجرای هشدار برای کبری و صغری 12! در خیابون و به خطر انداختن جان و مال مردم کمتر سربسر آمریکا بزارین تا قیمت دلار و در نتیجه ان اقتصاد وضعش این نشه
پنج سال پیش با من تماس گرفتند برنده شدی و ادامه ماجرا...پول منو بردند رفتم کلانتری همونجا دزده زنگ زده بود دادم اون درجه داره که شیفتش بود با دزده صحبت کنه ،بهش گفت از راه قانونی پی گیری میکنیم
حال اینکه می‌تونست با قاضی کشیک صحبت کنه اون حسابی که پول رو واریز کردم مسدود کنه اما نکرد چون همون لحظه از خونه زنگ زدن بهش که برای خونش نون بگیره اونم با عجله رفت...
این همون هوشیاری وزیرکی،نترسی و احساس مسولیت پلیس ماست
خدا قوت پلیس زحمت کش
خداقوت به پلیسوصداقتسون اخه چقدر ما ایرانیا باید از هر چیزی ایراد بگیریم کمی هم اشکر وخدا قوت بگین مخاطبینی که همیسه طلبکار ید خودتون‌که‌هیچ پخی نیستید فقطاز هر ارگانی ایراد میگیری
سلام ولا کاره نینجا نمیتوانتد بکنند.
باید لاسیک جلو ..
با یک فشنگ .
یا هم رارنده را زند.
باید سرعت عمل هم باشه
سلام بنز سواره ..
رارندش خالی بند است.
یکم با تجربه تر عمل کنن
به نظر شما اینای که دزدی میکنن برای عشق و حال بوده؟ نه . اینا همش بخاطر فقر و دزدی آقا زاده ها هست
سلام
دم نیرو های انتظامی گرم
چراانقدرغلط وغلوت نوشته بودین من نصفش نفهمیدم یه جا دوباره پلیس نوشته یه جا سارقین یه جا سارقان من نفمیدم چند تادزد بود چندتا پلیس
ازآقایون دزدنپرسیدن که مدرک تحصیلی شون چیه چرادزدی میکنید
اگر پلیس اختیار لازم وتقویت مالی شود امنیت آرامش تکمیل میشود
دمشون گرم
قضات قوه قضاییه که یک جا نشسته اند باید یک بار در ماشین أین نیرو محترم بشینند و ببینند که برای دستگیری یک مجرم چقدر رنج میکشند و آقایان در جای گرم و نرم نشسته اند و حکم صادر میکنند . چقدر زمین خوار و کلاهبردار و مفسد و متجاوز و آدم کش با گفتن احراز نشد آزاد در کشور میچرخند و کشور را ناامن و به اموال و زمین و ناموس مردم تجاوز میکنند و با یک سفارش و یا سهل انگاری قاضی آزاد میچرخند، درد مردم قوه قضاییه هست نه مفسدان و دزدان و زمین خواران .چون اگر امر بازدارندگی را به خود مردم بسپارند با این افراد با ترفند های خود ،حقشان را میگیرند ولی در قوه قضاییه باید کلی هزینه کنی و بعد هم حق را به ظالم و هم هزینه هایی را از جیبت بیرون میکشد و اگر اقدامی هم برای گرفتن حقت بکنی زندانی میوفتی چون اون زمین خوار یا مفسد تبرئه شده یا احراز نشده و مرکز گرفتن حق قوه قضاییه هست
دست پلیس درد نکنه واقعا پلیس بودن سخته خدا خیرشون بدهد
با تشکر از نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی و با تشکر ویژه از تمامی پرسنل نیروهای مسلح که به حق حافظ جان و مال و ناموس مردم هستند و این امنیت را مدیون تلاش و زحمات شبانه روزی آنها هستیم ولی به جا هست که به یک مطلب اشاره بکنم و آن اینکه لطفا قبل ازقرار دادن یک مطلب در سایت لطف کنید یک بار آن را مطالعه کنید واقعا جای تاسف است انتشار یک خبر با این همه غلط املایی و نقص نگارشی و جمله بندی غلط که وقتی تا آخر خبر را می‌خوانی باز هم از چند و چون آن نمی‌شود سر در آورد مانند انشاء نوشتن یک کودک 8 ساله شده امیدوارم از این تذکر و اظهار نظر این بنده حقیر ناراحت نشده باشید با تشکر
من دست وپای نیروهای مسلح کشورم را میبوسم که با جانفشانی خوداز مرزهای کشور وجان ومال ملت محافطت میکنند خدا نگهدارشان باد شما تاج سر ما هستید وامنیت را مدیون شما هستیم
باعرض سلام وادب.میخواستم یک انتقادازمدیرمسئول تابناک بکنم اگه خودشون سوادشون ابکی نباشه شماقبل اینکه متنی خبرقبل انتشارمطالعه نمیکنیدبخداپسر۱۱ساله من ازاین نویسنده شماجمله بندی واملاءبهترهشتش.
اگر طبق دستور قران دست وپای دزد رو قطع کنند درس عبرت برای دیگران میشه چون قانون خذا اجرا نمیشه همینه
آفرین بر پلیس های فداکار خداقوت ویاورتان
تو ذوق بچمون نزنین انشا نوشته افرین.. فقط بولوار نیستا بلوار درستشه میشی 19
یکی پیدا بشه ارتباط گزارش دستگیری سارق را با رابطه با امریکا که اقای کاوه حیدری در تاریخ ۲۶ /۸ فرمودند اعلام فرمایند . کی میخای از امریکا دست بردارید . تمام ابن بدبختی ها ناشی از سوء مدیریت خودمان است .
احسنت‌به‌درایت‌پلیس
اول میگه با شلیک چند گلوله اخر میگه خودرو پلیس در گل زمین گیر شد ۰خودرو دزدا تصادف کرد بس گلوله چه شد۰
سلام.بازهم اشتباه بعدازتصحبح کردن جملات اشتباه لوپی. هنوزداره یکی که تایپ شده ۳بامدادشب پنجشنبه یعنی کی ؟ بنظر شب اضافی است یکی دیگه تایپ شده ۲پلاک انتظامی یعنی چه ؟ منظورپلاک مربوط به اتومبیلهای نیروی انتظامی است
با این همه سابقه سرقت، چرا حد برای اینطور افرادی اجرا نمیشه؟!
درود به پلیس ایران
مردیم از هیجان این خبرنگار خدا وکیلی فازت چیه بوده
مشهد کهع بزرگراه نداره. صد متری داره
اه کاش زودتر میگفتین میومدیم نگا میکردیم دیگه نیاز نبود پول بدیم فیلم های هالیوودی ببینیم.
پراید سفیده چی شد ،
چرا این اراذل رو تو شهر ول میذارن؟؟ چرا اینا رو جمع نمیکنن ببرن بیرون از شهر تو کمپ ها ازشون بیگاری بکشن ؟
اینا آدم بشو نیستن باید اونقدر ازشون کار مفت کشید تا مزه پول مفت رو فراموش کنن
تازه جالبش اینجا بود که به احمدی نژاد ربطش نداد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی