بازدید 7309

موافقت وزیر اقتصاد با استعفای معاونش/ سرپرستی خصوصی سازی به علایی رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی با پذیرفتن استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی، حسن اعلایی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 14 November 2020

موافقت وزیر اقتصاد با معاونش/ سرپرستی خصوصی سازی به علایی رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی با پذیرفتن استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی، حسن اعلایی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند در پی استعفای علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی، ضمن موافقت با این استعفا، حسن اعلایی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

گفتنی است حسن علایی در حال حاضر عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی است که با پذیرش استعفای علیرضا صالح از سوی وزیر اقتصاد، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب شده است.

استعفا یا برکناری؟

امروز برخی رسانه‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر استعفا و یا برکناری رئیس سازمان خصوصی‌سازی که البته اکثر این رسانه‌ها با درج علامت سؤال بر روی این خبر قطعیت آن را زیر سؤال برده بودند، حتی خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها در تماس با علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در مورد عزل یا استعفای، به نقل از رئیس سازمان خصوصی‌سازی نوشته عزل خود را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

اما به هر حال، با اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، به نظر می رسد که موضوع برکناری معاون وزیر اقتصاد صحت ندارد و حقیقت ماجرا، استعفای علیرضا صالح از ریاست سازمان خصوصی سازی بوده است. استعفایی که خبرگزاری فارس در مورد آن تاکید دارد: "با توجه به صحبت‌هایی که طی هفته گذشته از نمایندگان مجلس در مورد استیضاح فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح بود و با توجه به افت شدید شاخص کل بورس طی دو ماه گذشته بعید نیست که از برکناری صالح به عنوان راهی برای خروج وزیر اقتصاد از تنگنای استیضاح استفاده شود.گ

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی