بازدید 12049
۶

واکنش آذری جهرمی به اظهارات فیروزآبادی

وزیر ارتباطات در ارتباط زنده شبکه پنج سیما به اظهارات رئیس مرکز ملی فضای مجازی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 06 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی در صحبت‎های خود در برنامه "نگاه یک" که از شبکه یک سیما پخش می‎شد، در ارتباط با تجهیزات زیرساختی و ارتباطی اینطور بیان کرد که در این دولت تنها نصب و راه اندازی تجهیزاتی که در دولت قبل خریداری شده بود، انجام شده است.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نیز با حضور در شبکه پنج سیما درباره صحبت‌های فیروزآبادی اظهار بی اطلاعی کرد و در واکنش به این موضوع بیان داشت: تفاوت پیشرفت در فضای مجازی در دولت فعلی و دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد برای مردم ملموس است و نیازی به توضیح بنده نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
درود بر محمود
بنظر می رسد پیشرفت ها هم مجازی بوده.
بنده به عنوان يه آدم دائم منقتد


انتقاد به دم دستگاه شما كم نيست وليكن اين مورد را تائيد ميكنم
سرویسهای آشغال خانواده دی اس ال رو که از دولت قبل بوده الان هم همونه شما نه تنها کاری نکردی بلکه در حوزه قانون گذاری یا جذب سرمایه گذار و برنامه ریزی هیچ کاری نکردی فقط رفتی این ور اونور عکس گرفتی گذاشتی تو اینترنت و برای خودت تبلیغ کردی. در دوره شما کمترین سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات انجام شد و کشور در جا زد و در دنیایی که هر سال شرکتها همه چی رو دگرگون میکنن ما همچنان دنبال حجم اینترنت و پینگ کردن اینور اونر و مودم ای دی اس ال و وی دی اس ال هستیم با نام گذاری اینترنت داخلی و خارجی و شبکه ملی ارتباطات و عبارات من درآوردی هم مردم و هم مسئولین بالاتر از خودتون رو فریب دادید .
مگه زمان‌احمدی نژاد به جز اختلاس کار دیگری هم انجام شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
بله درست می فرمایید به جز اختلاس تمام کارهای خوب تاریخ در زمان حسن روحانی انجام شد دلار 26 سکه 12 میلیون پراید 110 میلیون مسکن 50 برابر تورم 700
درصدی و صدها اقدام بی نظیر دیگر
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی